Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Afstandbediening TV werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 29-03-2020 04:41 PM)
40436 Weergaven
SandraH1991
Student
Opties

Hallo

Ik heb een Samsung TV type UE50J6240AW. De afstandsbediening werkt niet meer. Ik heb het ontdekt doordat ik het geluid niet meer kreeg aangepast, alsook de TV niet meer kreeg afgezet. De afstandsbediening resetten (en dergelijke opties) lukt me dus niet. 

Een tweede bijkomend probleem is dat ik het geluid van de TV heb trachten aan te passen door de fysieke knop op de TV zelf. Echter lukte het met deze knop enkel om het geluid stiller te zetten en niet luider. Met als gevolg dat het volume nu op 0 staat en ik dus helemaal geen geluid meer hoor. 

Help?

0 Likes
Spring naar oplossing
18 Antwoorden
mogouda
Explorer
Opties

Hoi Dick,

dit had ik al geprobeerd en alsnog kreeg ik de melding erna op de tv batterij bijna leeg.

tv gekocht bij mediamarkt maar die is niet te bereiken:(:(:(

 

ieder geval bedankt (beetje spijt van een samsung, support is *** en ik zeg niet dat het aan Samsung ligt maar wordt nu alleen nergens geholpen )

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @mogouda,

 

Kan ik je hier nog bij helpen? 👍

rsz-846676
mogouda
Explorer
Opties

Hi BruceH,

ik heb inmiddels via MediaMarkt (na heel wat gedoe:() een reparatie verzoek ingediend.

maar is helaas nog steeds niet opgelost, ben nu al dagen tv aan het bedienen middels mijn smartphone en dit is niet leuk

0 Likes
mogouda
Explorer
Opties

net contact gehad met CE repair (welke waarschijnlijk de reparatie uitvoert voor MediaMarkt) en die geven aan dat ze dachten de afstandsbediening op voorraad te hebben maar dit toch niet het geval is.

afstand bediening is besteld wordt morgen bij hun verwacht en daarna opgestuurd naar mij.

 

als jij hierin kan helpen dat ik deze eerder heb, heeeel graag

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top. Ik kan dit proces niet versnellen helaas. Ik kan wel een aanvraag indienen, maar dan kan het tot 10 werkdagen duren voordat je hem in huis hebt.

 

Dan kun je dit het beste even afwachten 👍

rsz-846676
0 Likes
mogouda
Explorer
Opties

👌

0 Likes
papamakkoe
First Poster
Opties
Mijn Samsung afstandsbediening geeft een melding aan dat de baterijen leeg zijn, ondanks ik de batterijen hebt vervangen blijft ik de melding steeds krijgen en ik kan de afstandsbediening niet gebruiken.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedenavond @papamakkoe ,

Je post in een Opgelost  topic uit 2020 en zonder gegeven over de tv 🤷‍♂️.
Zou je een nieuw topic willen aanmaken met onderstaande gegevens.

  • De volledige Model Code van de tv. Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv. Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken: InstellingenOndersteuningOver deze tv. Graag incl. de letters XXN

  • De huidige softwareversie van de tv. Ga naar InstellingenOndersteuningOver deze tv

Ook wat er allemaal aangesloten is op de tv. Een nieuw topic aanmaken doe je hier:

https://eu.community.samsung.com/t5/forums/postpage/board-id/nl-tv

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @papamakkoe ,

Is je probleem inmiddels opgelost? Er staan nog vragen van mij open..

signatureee
Groet, Dick