Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Afspraak ophaalservice

(Onderwerp aangemaakt op: 05-09-2023 09:57 AM)
225 Weergaven
Members_y1cn6Fp
Student
Opties

Na de bevestiging door Samsung dat mijn toestel opgehaald zou worden voor reparatie, moeten constateren dat het toestel in "mijn account"  al als opgehaald geregistreerd stond. Ik heb de servicedesk kunnen overtuigen dat het toestel wel de status opgehaald kon hebben, maar nog steeds in mijn bezit is. Uiteindelijk kreeg ik het telefoonnummer van de beoogde reparateur. Dus de reparateur gebeld en deze kon mij melden dat dit probleem vaker voorkomt. De reparateur wordt namelijk niet betrokken bij het maken van een afspraak.

Gelukkig is mijn probleem wel bekend bij de reparateur en zij gaan e.e.a. in plannen. 

Samsung er valt nog wel wat te verbeteren!!!!!!!! 

0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Plaats ook even je reparatienummer💪
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_y1cn6Fp, goedemorgen.

Wat is het reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Members_y1cn6Fp
Student
Opties

4269840961

0 Likes
Members_y1cn6Fp
Student
Opties

Je toestel is opgehaald en onderweg naar onze engineer. Dit klopt dus niet. TV nog in mijn bezit

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel ik zie verder niet staan dat het toestel al is opgehaald, de opdracht is wel nog in voorbereiding bij CE-repair, uiteraard krijg je hier wel nog bericht van.

Groeten,

Martijn

CelesteCeleste
First Poster
Opties
Er gaat nog wel eens wat fout inderdaad
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@CelesteCeleste 

Gelukkig gaat er zo veeel meer goed dan fout 💙 Uiteraard doen wij ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen!

0 Likes