op 08-04-2021 01:18 PM
Hoi ik merk sinds kort dat er iedere maand 4.99 wordt afgeschreven van mij creditcard voor een samsung abonnement maar weet niet waarvan. ik heb wel de kunst gehad van de frame maar dat is al 2 maanden over en mijn account geeft aan dat er geen abonnement is, ik kan het ook niet stopzetten. via de creditcard lukt het ook niet. De omschrijving bij mijn afschrijving is: SAMSUNGTV EU EUR SCHWALBACH AM DEU computer software stores deu .
wie weet waar dit vandaan komt en hoe ik dit kan stoppen anders zal ik mijn creditcard moeten laten blokkeren.
Groet, T.C Dekkers
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-04-2021 09:42 PM
Goedenavond @Members_Eza0jf3 ,
Het bedrag is inderdaad van de ArtStore. Het abonnement stopt niet automatisch na de proefperiode.
Als je de ArtStore opent en gaat naar Lidmaatschap, kun je je gegevens van het abonnement inzien.
Zie je hier ook de mogelijkheid om je abonnement stop te zetten?
Anders even hier kijken: https://www.samsungcheckout.com/portal/auth/login.do
28-09-2024 07:02 AM - bewerkt 28-09-2024 07:09 AM
Goedemorgen @Christianvannoord ,
Zou je je e-mailadres willen weghalen. Je post in een openbaar forum.
Denk aan je privacy. Buiten het forum om wordt er ook geen contact gezocht.
Voor Art Store abonnementen moet je bij checkout zijn:
op 08-04-2021 09:42 PM
Goedenavond @Members_Eza0jf3 ,
Het bedrag is inderdaad van de ArtStore. Het abonnement stopt niet automatisch na de proefperiode.
Als je de ArtStore opent en gaat naar Lidmaatschap, kun je je gegevens van het abonnement inzien.
Zie je hier ook de mogelijkheid om je abonnement stop te zetten?
Anders even hier kijken: https://www.samsungcheckout.com/portal/auth/login.do
op 12-04-2021 09:31 AM
op 16-04-2021 05:22 PM
Hoi Dick ik heb bovenstaande geprobeerd, maar ik heb geen betaalgeschiedenis en geen lidmaatschap geschiedenis, de coupon die ik heb geeft aan dat deze verlopen is. ik kan nu nergens bij om iets stop te zetten. Dus maandelijks wordt nu wel 4,99 afgeschreven maar ik krijg ook geen toegang tot meerde kunstobjecten dan het standaard, dus betaal voor niets.
ik zou niet weten hoe ik verder moet nu.
Groet Taco Dekkers
op 16-04-2021 05:23 PM
Hoi ik heb bovenstaande geprobeerd, maar ik heb geen betaalgeschiedenis en geen lidmaatschap geschiedenis, de coupon die ik heb geeft aan dat deze verlopen is. ik kan nu nergens bij om iets stop te zetten. Dus maandelijks wordt nu wel 4,99 afgeschreven maar ik krijg ook geen toegang tot meerde kunstobjecten dan het standaard, dus betaal voor niets.
ik zou niet weten hoe ik verder moet nu.
Groet Taco Dekkers
op 16-04-2021 05:24 PM
op 16-04-2021 05:26 PM
ok dank je
op 16-04-2021 05:27 PM
op 19-04-2021 10:57 AM
@Members_Eza0jf3, Heb je hierover al contact opgenomen met Samsung Checkout zoals @Dick eerder aangaf?
op 20-04-2021 10:29 PM
ja ik heb de samsung checkout bekeken maar daar is totaal geen geschiedenis van een betaal of abonnement historie