Beste community,
Zoals meerdere leden ervaar ik ook problemen met de afhandeling van een cashback promotie. In mijn geval gaat het om een €... Bekijk bericht
Sinds gisteren hebben we op onze UE55MU6120 tv een dunne horizontale streep bovenaan het scherm. Ik heb de beeldscherm test uitgevoerd en de lijn... Bekijk bericht
ik heb zojuist deze Samsung Smart TV aangekocht en zie nergens een optie om apps te downloaden zoals facebook of youtube/ netflix. Alleen... Bekijk bericht
Goedenavond,
na meermaals een aanvraag te doen voor een gratis frame, aangekocht via coolblue Qled frame 50ks03t krijg ik helaas telkens een... Bekijk bericht
Sinds vanavond zie ik dat er een stukje van de onderkant van het beeld aan de bovenkant van het scherm te zien is. Plm. 2cm.
Hoe op te lossen?... Bekijk bericht
Samsung uhd 4k ve70tu7100wxxn gekocht alles perfect aangesloten nieuw telenetbox maar op tv komt zoek bron zo wat alles geprobeerd duur een eeuw... Bekijk bericht
Ik wil graag de QE55Q7F ( qled 2018 ) aan de muur monteren middels een beugel en daar onder de soundboard NW-N650 . Hier zijn allerlei beugels te... Bekijk bericht
Hallo lezers, ik was ook geen fan maar door de losse lampen wat overigens prima werkt toch fan geworden en een hue sync box gekocht.
Ik heb een... Bekijk bericht
Hoe sluit ik een Qled smart tv via de ziggo router aan op mijn pc. Zodat ik mijn pc ook op de tv bedienen kan. Allebei via een lan kabel op de... Bekijk bericht
Hallo,
Wij zijn in het bezit van een Samsung UE43TU7100WXXN tot volle tevredenheid, het ontvangst via een CI module van Ziggo. Daarnaast hebben... Bekijk bericht
Gisteren is mijn tv door Coolblue geïnstalleerd, daarbij werd na het ophangen, de folie van het gehele scherm verwijderd. Het viel mij... Bekijk bericht
Sinds deze week zie ik in de linkerbovenhoek van mijn televisie roze/lila vlekken. Ik heb deze televisie op 29-05-2015 gekocht bij de Media Markt... Bekijk bericht
Hoi ik ben in het bezit van de Samsung Smart monitor M7 (LS32AM700UUXEN)
Het doel is om het geluid van de Samsung af te kunnen spelen op de... Bekijk bericht
Ik probeer nu al een maandje mijn frame lijst te bestellen maar ik krijg iedere keer de aanvraag terug met dat er een document moet worden... Bekijk bericht
Hoi, ik heb een wat oudere Samsung tv. Hij hangt op de WiFi. Ik heb er dus geen coaxkabel inzitten. Nu doen alle apps het niet meer behalve... Bekijk bericht
Betreft; TV UE40ES8000 en Smit CI+ interface Chip ID 2152139498. Aangesloten op Ziggo kabel.
Probleem;
DE TV werkt wel met deze module... Bekijk bericht
Hallo,
wij hebben een samsung tv die nu iets meer dan 1,5 jaar oud is (model QE55Q80RALXXN)
Soms krijgen we de tv niet aangezet wanneer we op... Bekijk bericht