30-09-2019 03:23 PM - bewerkt 30-09-2019 03:23 PM
Ik heb sinds 2 weken een 65Q90R met daarop firmware 1318.
Ik heb nu twee bugs gehad.
De eerste was dat mijn broninstellingen plotseling waren verdwenen. Ik moest hierdoor mijn Nvidia Shield en Humax decoder weer installeren.
De tweede bug had ik net. De knop naar beneden op de afstandsbediening reageerde niet meer. Hij werkte in geen enkel menu. Ook niet het menu van bv mijn Humax.
De laatste bug heb ik verholpen door de tv te herstarten (stroom er af).
Bekende bugs?
Opgelost! Ga naar oplossing.
01-10-2019 02:42 PM - bewerkt 01-10-2019 04:08 PM
Goedemiddag @Rod75 ,
Eerst even een corectie: een bug is een fout in een softwareprogramma.
Als er een bug zou zitten in de huidige 1318.0 firmware, waren hierover meerdere klachten geweest.
Nogal wat onvolledigheden in deze melding. Is de volledige Model Code van de tv QE65Q90RALXXN?
Zie de sticker op de achterzijde van de tv. De softwareversie is up to date, dus daar ligt het niet aan.
"De knop naar beneden op de afstandsbediening reageerde niet meer." Welke? CH toets? Shuttle toets? Welke AB?
Zou je misschien de SmartHub kunnen resetten? Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smarthub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de SmartHub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Desnoods de tv een poos spanningsloos laten staan. Dit geldt ook voor de Nvidia Shield en de Humax.
Geen bekende 'bugs'. Graag hoor ik van je..
01-10-2019 02:42 PM - bewerkt 01-10-2019 04:08 PM
Goedemiddag @Rod75 ,
Eerst even een corectie: een bug is een fout in een softwareprogramma.
Als er een bug zou zitten in de huidige 1318.0 firmware, waren hierover meerdere klachten geweest.
Nogal wat onvolledigheden in deze melding. Is de volledige Model Code van de tv QE65Q90RALXXN?
Zie de sticker op de achterzijde van de tv. De softwareversie is up to date, dus daar ligt het niet aan.
"De knop naar beneden op de afstandsbediening reageerde niet meer." Welke? CH toets? Shuttle toets? Welke AB?
Zou je misschien de SmartHub kunnen resetten? Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smarthub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de SmartHub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Desnoods de tv een poos spanningsloos laten staan. Dit geldt ook voor de Nvidia Shield en de Humax.
Geen bekende 'bugs'. Graag hoor ik van je..