Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

55Q90T: HDMI CEC werkt niet meer na een bepaalde tijd

(Onderwerp aangemaakt op: 31-08-2020 12:29 PM)
314 Weergaven
JeeGee
Journeyman
Opties

Hier een apparaat wat bij het inschakelen mijn 55Q90T TV netjes inschakelt en eveneens op de juiste HDMI ingang zet. 

Dit werkt zonder probleem, echter niet meer wanneer de TV wat langer uit staat. Nog niet exact gemeten maar het lijkt er op dat het niet meer functioneert na een uur ofzo. Zet ik de TV en het apparaat uit en schakel dan het apparaat in, dan gaat de TV netjes aan. Het lijkt er op de de TV in een soort slaap/standby mode gaat. Ik heb naar alle instellingen gekeken, maar kan niets anders vinden dan de optie Anynet aan of uit te zetten.

De TV gaat na uren wel aan met bv de Smart app op mijn telefoon, maar ja dat werkt technisch natuurlijk anders. 

Waarom werkt HDMI CEC niet meer na een langere tijd?

0 Likes
4 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @JeeGee ,

Er zijn nogal wat apparaten in de wereld 😉. Heb je misschien wat meer informatie over welk apparaat dit gaat?

Is de volledige Model Code van de tv QE55Q90TALXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1304.0? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
JeeGee
Journeyman
Opties

Wow wat een snelle reactie. Het klopt, het is die TV en ook die firmware staat er sinds vorige week op.

Ik weet niet of ik het exact kan vertellen over welk apparaat, aangezien we deze feature nog in beta aan het testen zijn. Dus nog niet voor het publiek beschikbaar. Het gaat om TV decoder. Daar laat ik het even bij.

DickKoster
MegaStar
Opties

Oké @JeeGee ,

Zonder gegevens is het natuurlijk moeilijk antwoorden. Welke provider bv.

Zou kunnen dat de combi beta/ tv niet samengaat..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
JeeGee
Journeyman
Opties

Ik zal vragen wat ik mag delen. Wel bijzonder dat het in eerste instantie lijkt te werken en na een tijdje niet meer.  

0 Likes