Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

503 Service temporarily unavailable cloudflare nginx

(Onderwerp aangemaakt op: 24-03-2019 10:21 PM)
1811 Weergaven
Linda482
First Poster
Opties

Samsung smart tv geeft bij NPO 1,2 en 3 na enkele seconden de wit scherm met de melding 503 Service Temporarily unavailable. Er is wel geluid. De overige zenders doen het wel gewoon. Wat te doen? 

0 Likes
6 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Linda482 , Linda,

Zou je misschien de ontbrekende gegevens van de tv kunnen doorgeven? Hier kan ik niet veel mee.

Wat is de volledige Model Code van de tv? Staat op de sticker achterop de tv.

Deze Code moet eindigen op XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Linda482
First Poster
Opties

Beste dkoster,

Dank voor je snelle reactie.

Code UE46ES6800SXXN

Huidige versie software update 002007

Weet u zo voldoende?

Met vriendelijke groet,

Linda Vermeer

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Linda482 , Linda

Bedankt voor je bericht! De softwareversie is out-of-date. De laatste is versie 2008.0

Introductiejaar van de tv is 2012. Vreemd, want een 503 melding zie vaak op een pc terug.

Dit kan komen door bijvoorbeeld een tijdelijke overload van de server.

Even wat vragen:

• Hoe is je tv aangeloten op internet? Bedraad of via WiFi?
  • Wie is je provider? Kijk je soms via een decoder, CI+ Module?
  • Zou een storing geweest kunnen zijn bij NPO , tenzij je er nu nog last van hebt.

Graag de volgende dingen proberen:

• De SmartHub verbinding testen bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->SmartHub-verbindingstest starten.
  • Zo nodig de SmartHub resetten Bij Instellingen->Ondersteuning-Zelfdiagnose->SmartHub opnieuw instellen.

Houd er bij het resetten van de SmartHub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.

De softwareversie updaten via USB. Hier te vinden bij Downloads (de All OS versie):

https://www.samsung.com/nl/support/model/UE46ES6800SXXN/

Volg onderstaande procedure:

https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe-update-ik-de-firmware-of-software-van-mijn-tv-...

Zorg wel dat van de uitgepakte T-MST10PDEUC_2008.0.exe de map Image (in de map T-MST10PDEUC) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick staat, anders kan de tv ‘m niet vinden. Vergeet bij Deel 2, Punt 3 Ga naar Menu/Home >

Suc6!

Groet, Dick
0 Likes
Linda482
First Poster
Opties

Even wat vragen:

Hoe is je tv aangeloten op internet?  Bedraad of via WiFi? Wifi. Wie is je provider? Ziggo. Kijk je soms via een decoder, CI+ Module? Niet dat ik weet. Zou een storing geweest kunnen zijn bij NPO , tenzij je er nu nog last van hebt. Nee nog steeds een probleem. 

Graag de volgende dingen proberen:

De SmartHub verbinding testen bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->SmartHub-verbindingstest starten. Zit er bij ons niet op. Er zit geen knop Smarthub onder zelfdiagnose. Wel hebben we de Smarthub via een andere route gereset. Zonder resultaat.

Zo nodig de SmartHub resetten Bij Instellingen->Ondersteuning-Zelfdiagnose->SmartHub opnieuw instellen.

Houd er bij het resetten van de SmartHub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.

De softwareversie updaten via USB. Hier te vinden bij Downloads (de All OS versie):

https://www.samsung.com/nl/support/model/UE46ES6800SXXN/

De TV geeft aan dat we de laatste versie hebben. We weten niet hoe we iets via USB moeten doen.... 

Volg onderstaande procedure:

https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe-update-ik-de-firmware-of-software-van-mijn-tv-...

Zorg wel dat van de uitgepakte T-MST10PDEUC_2008.0.exe de map Image (in de map T-MST10PDEUC) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick staat, anders kan de tv ‘m niet vinden. Vergeet bij Deel 2, Punt 3 Ga naar Menu/Home >

Dit is echt te technisch voor ons leken, sorry.... 

Suc6!

0 Likes
Linda482
First Poster
Opties

Nu hebben we iets gedaan waardoor we alleen nog maar analoge zenders kunnen vinden met matig beeld. Bij automatisch afstemmen vindt de tv geen digitale zenders. 

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Linda482 ,

Het updaten van de sofware naar versie 2008.0 is niet moeilijk als je het goed doorleest.

Het is echter wel een must om het uit te proberen. Misschien met de hulp van een technisch iemand.

Ook is het belangrijk, voor mijn beeldvorming, of je kijkt via een CI+ Module (insteekkaart achterop de tv) of een Mediabox XL.

Wat hebben jullie gedaan waardoor er alleen maar analoge zenders te zien zijn?

Hoe hebben jullie toch de SmartHub kunnen resetten 🤷‍♂️?

Anders toch even onderstaande link proberen:

https://www.coolblue.nl/advies/problemen-oplossen-ci-module.html

Ik begrijp dat e.e.a. als leek lastig is om uit te voeren, maar ik heb echt bruikbare info nodig, anders kan ik jullie niet helpen..

Groet, Dick