Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Toetsenbord nog steeds niet geleverd

(Onderwerp aangemaakt op: 03-10-2022 10:33 PM)
808 Weergaven
Rob-95
Explorer
Opties
Hoi! In mei heb ik een aankoop gedaan van een tablet en dat was tegelijk met een actie dat je er een toetsenbordhoes bij kreeg. Na het invullen van de benodigde informatie kreeg ik bijna gelijk een mailtje dat ik in aanmerking kwam voor het toetsenbord dus deze zal ook binnenkort worden opgestuud.

Een week of 4 later lag er dan ook eentje op de mat. Echter kwam ik erachter dat er een AZERTY toetsenbord geleverd was. Ik heb nooit een keuze op kunnen geven dus ik had een berichtje gestuurd naar de klantenservice dat dit niet helemaal is waar ik op gehoopt had en dat ik graag een QWERTY toetsenbord zou willen. Dat was geen probleem, ik moest alleen even het ene toetsenbord terugsturen en dan krijg ik een nieuwe. Dat heb ik natuurlijk gewoon netjes gedaan en Samsung heeft ook al aangegeven deze netjes te hebben ontvangen en dat ik op de lijst sta een nieuw toetsenbord te ontvangen.

Alleen we zijn nu in oktober en ik heb hem nog niet ontvangen. Ik heb nu al 3 keer naar de klantenservice gebeld maar ze zeggen telkens dat ik nog even moet wachten omdat ze geen beschikbaarheid hebben. De laatste keer was verteld dat het 1, misschien 2 weken zou duren. Dat was 4 weken geleden. 

Weet iemand hoe je dit het beste kan oplossen? Ik snap opzich best dat er wat opgezet moet worden voor promoties maar we zijn nu bijna een half jaar verder. De hoes in kwestie is bestelbaar op de webshop en er loopt nu ook nog een soortgelijke actie in de webwinkel. Ik kan wel weer de klantenservice bellen maar ik weet ook niet of ik dan verder geholpen word...

Alvast bedankt
0 Likes
Spring naar oplossing
30 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Rob-95, goedemiddag.

Het wil niet echt vlotten geloof ik 🙈 Ik zie inderdaad dat er een foutje zit in de adresgegevens. Het huisnummer van de laatste zending is per ongeluk op nummer 10 gezet terwijl jouw registratie het heeft over nummer 160. Ik vermoed dat het juiste huisnummer ook 160 dient te zijn, klopt dit?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Rob-95
Explorer
Opties
Hoi @MartijnK,

Haha jaa dat klopt inderdaad het juiste nummer is inderdaad 160.
Thanks voor de reactie!

Groeten,

Rob
Rob-95
Explorer
Opties
Hoi @MartijnK,

Vandaag heb ik een nieuwe toetsenbordhoes ontvangen. Dank voor het regelen. Ik heb alleen wel een dingetje, het is weer een AZERTY toetsenbord...

Groeten,

Rob20221109_145613_1000000655_1668002175.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ongelooflijk zeg. Ik ga voor deze dan een retour ticket aanmaken, zodra wij deze cover dan terug hebben zal er een nieuwe verstuurd worden en zal hierbij ook aangeven goed te kijken wat ze opsturen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Rob-95
Explorer
Opties
Hoi @MartijnK,

Hahaha wet van Murphy. Heb het voor mezelf wel lastig gemaakt want had de doos gelijk weggegooid nadat ik het pakket had opgehaald. Dacht dat het wel goed zou komen en hij was een beetje onhandig groot. Maar dat is mijn probleem, ik regel wel wat als er een retourlabel is. Thanks voor de moeite.

Groeten,

Rob
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb het label met je gedeeld via een privé berichtje 😉

0 Likes
Rob-95
Explorer
Opties
Yes, thanks!
Rob-95
Explorer
Opties
Hi @MartijnK! Ik hoop dat alles goed met je gaat. Ik zag dat volgens de t&t label van DHL de toetsenbordhoes, op de kop af, twee weken bij jullie zou moeten liggen. Zou je voor mij kunnen bevestigen dat jullie de hoes in goede orde hebben ontvangen? Heb je ook toevallig zicht op wanneer ik de QWERTY versie zou kunnen ontvangen? Alvast bedankt en werk ze vandaag!

Groeten,

Rob
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Rob-95, goedemiddag.

De cover is inderdaad bij ons binnen gekomen en heb mijn collega's ook gevraagd een nieuwe cover te versturen, hierbij met hoofdletters aangegeven let op dat er wel een QWERTY verstuurd wordt 🙏

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
Rob-95
Explorer
Opties
Hoi @MartijnK,

Gisteren is de nieuwe hoes binnengekomen en het is de QWERTY variant! Dankjewel voor de moeite!

Groeten,

Rob