Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

TAB S8 Ultra keyboard cover uitgeschakeld ?

(Onderwerp aangemaakt op: 04-10-2022 01:06 PM)
1122 Weergaven
Like_SGW
Explorer
Opties

Is het mogelijk om ergens het toetsenbord uit te schakelen d.m.v. van toetscombinatie op Keyboard cover ?

Ik heb het keyboardcover in gebruik bij mijn Tab S8 Ultra, maar kan het toetsenbord niet gebruiken om iets te typen, ik kan alleen de Caps Lock toets in uit schakelen, en de Fn/F12 toets gebruiken, om de toetsbackground te verlichten, heb al in de matige manual(English) gezocht, maar kan daar niks in vinden, iemand enig idee wat ik kan doen om het toetsenbord gewoon te gebruiken !

Greetz,

Leo.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Like_SGW
Explorer
Opties

Ik heb mijn probleem op kunnen lossen, door een reset te doen, door de Vol-omlaag toets in te drukken, en daarna de Start toets erbij in te drukken, en dit 10 seconden vast te houden, daarna nieuwe opstart, en was mijn probleem opgelost, maar weet nu niet waarom het probleem is opgetreden !

Greetz,

Leo

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Joyce de Roo-Bot
Explorer
Opties

wat je wil kan niet maar heb je wel het juiste toetsenbord gekocht dan? welke heb je ?

0 Likes
Like_SGW
Explorer
Opties

Hoi Joyce, ik heb de originele keyboard book cover(EF-DX900) samen met de Tab S8 Ultra tegelijk gekocht, van Samsung.com/nl-nl als actie pakket enige maanden geleden.

Het heeft goed gewerkt, maar sinds eergisteren, kan ik de toetsen(qwerty) niet meer gebruiken, ook de touchpad is uitgeschakeld, maar zie geen mogelijkheid om deze weer in te schakelen. Enige wat ik nog kan doen op het keyboard is wat ik bovenstaand heb vermeld.

M. Vr. Gr.

Leo

0 Likes
Oplossing
Like_SGW
Explorer
Opties

Ik heb mijn probleem op kunnen lossen, door een reset te doen, door de Vol-omlaag toets in te drukken, en daarna de Start toets erbij in te drukken, en dit 10 seconden vast te houden, daarna nieuwe opstart, en was mijn probleem opgelost, maar weet nu niet waarom het probleem is opgetreden !

Greetz,

Leo