Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Toetsenbord nog steeds niet geleverd

(Onderwerp aangemaakt op: 03-10-2022 10:33 PM)
708 Weergaven
Rob-95
Explorer
Opties
Hoi! In mei heb ik een aankoop gedaan van een tablet en dat was tegelijk met een actie dat je er een toetsenbordhoes bij kreeg. Na het invullen van de benodigde informatie kreeg ik bijna gelijk een mailtje dat ik in aanmerking kwam voor het toetsenbord dus deze zal ook binnenkort worden opgestuud.

Een week of 4 later lag er dan ook eentje op de mat. Echter kwam ik erachter dat er een AZERTY toetsenbord geleverd was. Ik heb nooit een keuze op kunnen geven dus ik had een berichtje gestuurd naar de klantenservice dat dit niet helemaal is waar ik op gehoopt had en dat ik graag een QWERTY toetsenbord zou willen. Dat was geen probleem, ik moest alleen even het ene toetsenbord terugsturen en dan krijg ik een nieuwe. Dat heb ik natuurlijk gewoon netjes gedaan en Samsung heeft ook al aangegeven deze netjes te hebben ontvangen en dat ik op de lijst sta een nieuw toetsenbord te ontvangen.

Alleen we zijn nu in oktober en ik heb hem nog niet ontvangen. Ik heb nu al 3 keer naar de klantenservice gebeld maar ze zeggen telkens dat ik nog even moet wachten omdat ze geen beschikbaarheid hebben. De laatste keer was verteld dat het 1, misschien 2 weken zou duren. Dat was 4 weken geleden. 

Weet iemand hoe je dit het beste kan oplossen? Ik snap opzich best dat er wat opgezet moet worden voor promoties maar we zijn nu bijna een half jaar verder. De hoes in kwestie is bestelbaar op de webshop en er loopt nu ook nog een soortgelijke actie in de webwinkel. Ik kan wel weer de klantenservice bellen maar ik weet ook niet of ik dan verder geholpen word...

Alvast bedankt
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rob-95
Explorer
Opties
Hoi @MartijnK,

Gisteren is de nieuwe hoes binnengekomen en het is de QWERTY variant! Dankjewel voor de moeite!

Groeten,

Rob

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

30 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je een promotie nummer of iets?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Rob-95
Explorer
Opties
Hoi Rohit, de registratienummer van mijn promotie is NLD6738302PKXJZ
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Rob-95, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit duurt inderdaad wel erg lang. Ik zal bij mijn collega's ook gaan navragen wat de status is. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Rob-95
Explorer
Opties
Hoi @MartijnK & @Rohit,

We zijn nu weer ruim een week verder. Hebben jullie iets kunnen vinden of iets gehoord van de collega's?
Ik vind het wel echt jammer dat het allemaal zo moeizaam gaat...

Groeten,

Rob
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Rob-95, goedemiddag. 

Je geeft aan de verkeerde cover teruggestuurd te hebben, heb je voor mij hier ook een verzendbewijs van? Als je deze met mij deelt zal ik deze weer doorzetten naar de juiste afdeling.

De Samsung Makers zijn net als jij Members op de Community en zijn niet in dienst bij ons 😉

Groeten,

Martijn

0 Likes
Rob-95
Explorer
Opties

Hoi Martijn,

Oohw dat wist ik niet. Thanks voor de tip!
Het retourlabel is EF-DT630BBFGBE/ met t&t code . Ik zie het volgende als ik op de link klik. Is dit de juiste informatie of had je iets anders willen zien?

Edit: Ik heb de gegevens overgenomen samen met de foto en deze doorgezet naar mijn collega's

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Nee dit is prima, ik ga deze doorzetten naar mijn collega en houd je op de hoogte van de ontwikkelingen. 

Sorry voor het ongemak!

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
Rob-95
Explorer
Opties
Merci, jij ook een fijn weekend!
Rob-95
Explorer
Opties
Hoi @MartijnK , we zijn weer een week verder en ik vroeg me af of je al iets te horen hebt gehad van je collega? De laatste keer dat ik heb gebeld kreeg ik te horen dat ik op een lijst zou staan met mensen die als eerstvolgende de toetsenbordhoes zouden ontvangen. Heb jij deze lijst toevallig ook gezien en weet je misschien ook wanneer de mensen op deze lijst ongeveer het product kunnen verwachten? Thanks!

Groeten,

Rob
0 Likes