Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tablet laadt niet meer op

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2023 07:17 PM)
661 Weergaven
Thx23
First Poster
Opties
Ik heb net een nieuwe tablet en nu laadt hij niet meer op. Ook de aan/ uit knop doet het niet meer. Volgens de service mevrouw heb ik een krom scherm en dat valt buiten de garantie. Hoe kan zo'n scherm nubineesn krom zijn?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als hun het opsturen voor reparatie komt het bij Dynafix terecht. En recensies zeggen niet alles. Hun repareren tienduizenden toestellen per maand. Je leest enkel een paar slechte maar de miljoenen goede gevallen hoor je niet. Mensen schrijven vaak een recensie als ze een slechte ervaring hebben. In verreweg de meeste gevallen gaat alles gewoon goed.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

22 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Post eens een foto van het apparaat, een nieuwe tablet kan natuurlijk niet zomaar krom zijn. Post een paar goede foto's zodat we het kunnen beoordelen.

Waar is de tablet gekocht?
Thx23
First Poster
Opties
Bij bcc. En bij het samsung experience center hebben ze het getest in een apparaat waaruit bleek dat er een kromming in zit. En daardoor laadt hij niet meer op en werken de knoppen niet meer.
0 Likes
Thx23
First Poster
Opties
Het was mij niet opgevallen maar als ik.hem op een vlakke ondergrond leg, dan wiebelt hij inderdaad en ligt niet helemaal.plat.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Terug ermee naar de BCC dan. Hoelang heb je de tablet al?
Thx23
First Poster
Opties
Met kerst gekregen..maar 2 december gekocht
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Een tablet word ook niet zomaar krom. Je beste optie is om langs de BCC te gaan en hopen op een goed einde.
Thx23
First Poster
Opties
Die willen hem toch ter reparatie innemen maar ik.heb hem hem niet helemaal terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen. Gezien mijn werk en daarmee geveoligheid van imformatie vind ik het niet fijn dat hij opgestuurd gaat worden, zeker niet als het niet te repareren is.
0 Likes
Thx23
First Poster
Opties
Geen fabrieksfout dan? Ik heb hem pas en is nooit gevallen ofzo dus heel vreemd.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Na 1 maand reparatie slaat nergens op vind ik. Laat BCC maar een nieuwe geven.