Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy tab s6 lite kan niet verbinden met TV

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2023 07:02 AM)
1073 Weergaven
Michael148
Student
Opties

Hi,

Ik probeerde mijn tablet offline te verbinden met USB C TO HDMI op  een TV van ongeveer 10j via Smart Vieuw maar lukt niet.

Onze recente TV kan de tab direct vinden, echter onze 2 oudere tv's zijn niet te vinden.

Wat zou ik verkeerd doen?

Grt.

0 Likes
5 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Smart view werkt niet via een kabel. 
dit werkt alleen wanneer de tv en de tablet beide met hetzelfde wifi netwerk verbonden zijn. 

Je kunt de tablet verbinden met de tv met de kabel welke je benoemd. Om je tablet te kunnen zien moet je de tv op de juiste hdmi aansluiting zetten en dan zal je het tablet scherm op je tv zien verschijnen.

Michael148
Student
Opties

De kabel is reeds aangesloten aan tv en tab, en tv staat op juiste hdmi kanaal maar helaas geen beeld op de tv?

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik ben er even iets verder in gedoken en ik ben bang dat het met een kabel op de Tab s6 Lite niet zal gaan werken. Het lijkt er op dat omdat het een lite versie betreft dat deze niet MHL (Mobile High-definition Link) ondersteund. Wat nodig is om hem op deze manier aan de tv te verbinden.

Heb je smartview ook al eens geprobeerd zonder dat je de kabel had aangesloten?
Ander is de enige oplossing een Chromecast aanschaffen. Deze kan je tegenwoordig al kopen voor het zelfde bedrag als een goeie HDMI kabel, alleen maak je met de chromecast je tv ook meteen een stukje slimmer.

Michael148
Student
Opties

Hey,

Alvast bedankt voor de snelle reactie en ondersteuning.

Op mijn recente tv lukt Smart Vieuw. 

Bij de oudere tv's lukt SMART VIEUW niet omdat dit nog geen SMART tv's zijn.

De bedoeling was eigenlijk om op plaatsen waar geen wifi aanwezig is mijn scherm te spiegelen om te kunnen Netflixen enz... via de USB C to HDMI.

Met andere woorden kocht ik de kabel voor niets, en moet ik niet meer verder proberen?

Grt

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Michael148, goedemiddag. 

Zoals @Moootje ook aangeeft kan je met een Chromecast of een FireStick de TV weer Smart maken. Wanneer het Wi-Fi netwerk niet toereikend is kan je ook kijken naar een Wi-Fi versterker 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes