Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy tab S8 ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2023 10:34 AM)
256 Weergaven
TheRebel2022
Journeyman
Opties
Beste Samsung,

Beetje raar dat ik na twee registraties voor de Book Cover promotie steeds dezelfde reden krijg waardoor jullie mij moeten teleurstellen.

De reden: Het deelnemende model is niet aangekocht bij een deelnemende winkel

Eerste contact punt krijg ik te horen dat dat niet de reden was maar een slechte foto. En nu heb ik een super duidelijke foto gemaakt en krijg ik nog steeds dezelfde teleurstellende reden. 

Bol is wel een deelnemende winkel volgens jullie gegevens.

Blijkbaar is nu jullie systeem niet werkend waardoor jullie niet mijn registratie nummer kunnen opzoeken en de status in zien maar ik heb nog nooit zoveel moeite gehad met een promotie.

Registratienummer: NLD9183932XHYPW

Wie kan mij helpen?

0 Likes
2 Antwoorden
Mohammedd
Samsung Members Star ★★
Opties

Bol kan inderdaad een deelnemende winkel zijn, echter doet deze ook zaken met 3e partijen wanneer het niet meer opgaat en willen zij nog wel eens een niet Benelux model sturen waardoor de promotie helaas niet geld. Ik ben bang dat je hierdoor dus ook afgewezen bent van de promotie. 

Zelf koop ik elektronica daarom ook nooit bij Bol.com of belsimpel.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @TheRebel2022, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij zie ik staan dat de aankoop is gedaan via een partner van https://bit.ly/2c9QLfJ en om deze reden is jouw aanvraag ook afgewezen. De winkelier waar jij de aankoop bij hebt gedaan is dan ook niet https://bit.ly/2c9QLfJ zelf maar een partner van hen en is daarmee geen deelnemende winkelier.

Wellicht dat je de verkoper hier zelf over kunt aanschrijven en het gesprek met hen kan aangaan om te kijken of er nog andere mogelijkheden zijn hierin.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200