Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's uit Galerij naar PC kopieëren

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2023 05:49 PM)
1590 Weergaven
JaapN
Navigator
Opties
Weet iemand hoe ik foto's uit de Galerij op een telefoon of tablet naar mijn PC kan kopieëren? Ik kan verbinding maken met een USB kabel of via Bluetooth, en heb dan vanaf de PC toegang tot het geheugen op de telefoon of tablet, maar ik zie nergens de Galerij. Waar zitten de foto's van de Galerij?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Nadat je de telefoon of tablet hebt aangesloten op de computer met de USB kabel ga je naar deze computer, tenminste als je Windows hebt > klik je op je telefoon en zoek je de Map DCIM, hier staan je foto's in. Controleer ook of je andere zelfgemaakte mappen hebt met foto's. Die kun je vinden nadat je op deze computer hebt gelikt en dan je telefoon hebt aangeklikt. Ik zou sowieso al je mappen even nalopen 🙂

Ik zou geen Bluetooth gebruiken dat is erg traag. Gewoon usb kabel doen😃
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Goedenavond, de foto's staan ​​in de app Mijn bestanden > Interne opslag > DCIM.

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Nadat je de telefoon of tablet hebt aangesloten op de computer met de USB kabel ga je naar deze computer, tenminste als je Windows hebt > klik je op je telefoon en zoek je de Map DCIM, hier staan je foto's in. Controleer ook of je andere zelfgemaakte mappen hebt met foto's. Die kun je vinden nadat je op deze computer hebt gelikt en dan je telefoon hebt aangeklikt. Ik zou sowieso al je mappen even nalopen 🙂

Ik zou geen Bluetooth gebruiken dat is erg traag. Gewoon usb kabel doen😃
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
JaapN
Navigator
Opties
Ik ken de map DCIM, maar daarin staan alleen de foto's gemaakt met de eigen camera. Als ik in de Galerij kijk staan daar veel meer foto's en die kan ik nergens vinden.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

De truc om de locatie te vinden van de foto's die worden weergegeven in de Gallery-app, is door 1 foto van elk album te openen, omhoog te vegen en de locatie wordt weergegeven. Noteer het en open het via uw pc. Het getoonde voorbeeld is een WhatsApp GIF.

Screenshot_20230120_194953_Gallery.jpg

JaapN
Navigator
Opties
Bedankt. Dit zou mij weleens vooruit kunnen helpen. Ik ga het proberen.
JaapN
Navigator
Opties
Nu ik weet waar ze zich bevinden kan ik gewoon met mijn PC aanmelden bij Onedrive en de foto's daar direct vandaan halen. Nogmaals bedankt!