Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab S8+ book cover keyboard probleem na update One UI 6.0

(Onderwerp aangemaakt op: 08-01-2024 06:32 PM)
932 Weergaven
Members_0Gsn9tY
First Poster
Opties

Sinds de update naar ONE UI 6.0 op mijn Samsung Galaxy Tab S8+ staat mijn Book Cover Keyboard Slim die fysiek een AZERTY-indeling heeft automatisch op qwerty. Ik heb bij instellingen > algemeen beheer > fysiek toetsenbord al nagekeken dat de indeling 'Belgisch' moet zijn maar het blijft op qwerty kan staan. Ook alle virtuele toetsenborden staan op AZERTY dus daar kan het ook niet aan liggen. Kan iemand mij helpen?

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit gaat om het Samsung toetsenbord wat op qwerty staat? Heb je nog meer toetsenborden geïnstalleerd?

Je zou via instellingen > apps > Systeem-apps apps weergeven en op op drukken > samsung toetsenbord zoeken > opslag > gegevens wissen drukken. Helpt dit?

Kijk ook in de store of er misschien een update klaar staat voor het toetsenbord.

Stuur voor de zekerheid ook even een foutrapport via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten dan kunnen de ontwikkelaars ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurd en het misschien ook oplossen met een update.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
PAC- David
First Poster
Opties

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem sinds de laatste update, vroeger was alles ok.

Mijn AZERTY klavier staat wel op Azerty maar niet met de belgische indeling maar de franse indeling waar de speciale tekens anders staan. 

In mijn instellingen staat alles (voor vast klavier en schermklavier) op Azerty Belgische, ook al mijn talen zijn Frans en Nederlands uit BELGIE

Het klavier blijft gewoon de franse indeling van Azerty gebruiken

0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goeiemorgen @PAC- David

Heb je de stappen die Patrick hierboven noemt al geprobeerd? Er is een grote kans dat deze de oplossing zullen bieden, maar zo niet, dan kan je ook een poging doen om de taal van het keyboard te veranderen en deze vervolgens terug te zetten naar Belgisch. 

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
Webeke
First Poster
Opties

Zelfde probleem hier sinds gisteren na een update... ...Tab loskoppelen van keyboard en het is azerty, koppelen en het is qwerty... ...bovenstaande geprobeerd en het blijft zo...

0 Likes