op 08-01-2024 06:32 PM
Sinds de update naar ONE UI 6.0 op mijn Samsung Galaxy Tab S8+ staat mijn Book Cover Keyboard Slim die fysiek een AZERTY-indeling heeft automatisch op qwerty. Ik heb bij instellingen > algemeen beheer > fysiek toetsenbord al nagekeken dat de indeling 'Belgisch' moet zijn maar het blijft op qwerty kan staan. Ook alle virtuele toetsenborden staan op AZERTY dus daar kan het ook niet aan liggen. Kan iemand mij helpen?
op 08-01-2024 09:49 PM
op 09-01-2024 03:56 PM
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem sinds de laatste update, vroeger was alles ok.
Mijn AZERTY klavier staat wel op Azerty maar niet met de belgische indeling maar de franse indeling waar de speciale tekens anders staan.
In mijn instellingen staat alles (voor vast klavier en schermklavier) op Azerty Belgische, ook al mijn talen zijn Frans en Nederlands uit BELGIE
Het klavier blijft gewoon de franse indeling van Azerty gebruiken
op 11-01-2024 09:17 AM
Goeiemorgen @PAC- David ,
Heb je de stappen die Patrick hierboven noemt al geprobeerd? Er is een grote kans dat deze de oplossing zullen bieden, maar zo niet, dan kan je ook een poging doen om de taal van het keyboard te veranderen en deze vervolgens terug te zetten naar Belgisch.
Groetjes,
Alice
op 21-01-2024 12:16 PM
Zelfde probleem hier sinds gisteren na een update... ...Tab loskoppelen van keyboard en het is azerty, koppelen en het is qwerty... ...bovenstaande geprobeerd en het blijft zo...