Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab S6 Lite start niet meer op na laatste update

(Onderwerp aangemaakt op: 14-04-2023 12:44 PM)
943 Weergaven
Arnold71
Student
Opties

Hallo, na de laatste update, die ik trouw steeds installeer, blijft m'n tablet hangen in het opstartscherm. Er gebeurt verder helemaal niets. Gaat ook niet in slaapstand, scherm blijft aan.  Ook na geforceerde reset (stuk of 20x inmiddels) wil die niet verder opstarten. Wat nu??? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Arnold71
Student
Opties
Hoi Martijn, het resetten deed ik inderdaad steeds met power en volume down knop. Na 40x resetten (ik geef niet snel op) verscheen opeens het oplaad cirkeltje. Uurtje gewacht tot die redelijk opgeladen was en aangezet. En hij doet het weer! Schiet mij maar lek...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Lieke en Emma
Journeyman
Opties

dat was ook een keer gebeurt met mijn telefoon en toen moest ik langs een servicepunt van samsung en toen hebben ze android opnieuw erop gezet dat was voor mij de oplossing miss is dat ook voor jou de oplossing🤗

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Arnold71, goedemiddag.

Lukt het wel om de tablet te resetten met de knoppen combinatie? Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2JJ5MB2

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Arnold71
Student
Opties
Hoi Martijn, het resetten deed ik inderdaad steeds met power en volume down knop. Na 40x resetten (ik geef niet snel op) verscheen opeens het oplaad cirkeltje. Uurtje gewacht tot die redelijk opgeladen was en aangezet. En hij doet het weer! Schiet mij maar lek...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Arnold71, goedemiddag.

Bedankt voor je terugkoppeling en wat fijn om te lezen dat het je gelukt is! Iets met de aanhouder wint zal ik dan maar zeggen 😉 

Heel veel plezier weer met jouw tablet en heb je onze hulp ergens bij nodig, stuur ons gerust een berichtje!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes