Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Als ik te snel typ komt het vergrootglas, hoe zet ik dit uit?

(Onderwerp aangemaakt op: 13-04-2023 05:39 PM)
5872 Weergaven
ElsjeFiederelsje
Apprentice
Opties

Samsung A 8 als ik te snel typ komt het vergrootglas hoe zet ik dit uit? Alvast dank

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ElsjeFiederelsje
Apprentice
Opties
4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ElsjeFiederelsje, goedemorgen. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Sinds wanneer ervaar je dit? Gebruik je het scherm toetsenbord of is dit met een los toetsenbord? Staat de optie voor een sneltoets met het Vergrootglas ingesteld op jouw telefoon? Als je gaat naar Instellingen > Toegankelijkheid > Verbeteringen Zichtbaarheid > Vergrootglas, hier kan je dit in- of uitschakelen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Marwan1993
Pioneer
Opties
Als het vergrootglas opkomt tijdens het typen, betekent dit waarschijnlijk dat de optie "Vergrootglas bij cursor" is ingeschakeld op uw Samsung A8. U kunt deze optie uitschakelen door de volgende stappen te volgen:

Ga naar "Instellingen" op uw apparaat.Scroll naar beneden en selecteer "Toegankelijkheid".Tik op "Zien".Zoek naar "Vergrootglas bij cursor" en schakel de optie uit.

Opmerking: Afhankelijk van de Android-versie en de Samsung One UI-versie die op uw apparaat draait, kunnen de exacte stappen en benamingen enigszins verschillen. Maar de instellingen voor toegankelijkheid zijn over het algemeen te vinden onder "Instellingen" > "Toegankelijkheid

ElsjeFiederelsje
Apprentice
Opties
Top bedankt voor de hulp gelukt 💯
0 Likes
Oplossing
ElsjeFiederelsje
Apprentice
Opties
Dank voor de hulp,gelukt 💯