Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab S6 fingerprint sensor probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 18-04-2020 12:45 PM)
1535 Weergaven
aneet
Explorer
Opties

Net een gloednieuwe Tab S6 binnen, maar wat ik ook probeer, de sensor krijgt mijn vinger afdruk niet gescand, hij scant soms een paar keer, maar soms breekt hij ook gelijk al af, hij komt met de melding couldn't register your fingerprint.

soms zegt hij ook dat mijn vinger niet de hele sensor afdekt, maar het is mijn duim en die zit echt over de hele sensor heen, ik gebruik geen screencover of wat dan ook. Heb het ook van de zijkant of omgekeerd geprobeerd, zelfde resultaat.

Iemand suggesties?

21 Antwoorden
Corke
Student
Opties

Precies hetzelfde hier, krijg mijn afdruk helemaal niet meer geregistreerd. Laatste update naar one ui 2.5 en nu helemaal slecht. Echt jammer voor zo'n duur apparaat. Samsung doet er geen ene ruk aan om het beter te maken. Ik heb ook een A50 telefoon, precies hetzelfde euvel. Het werkt gewoon niet onder het scherm. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey, @Corke.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het is natuurlijk niet ideaal als je de Tab of je telefoon niet meer met een vingerafdruk kan ontgrendelen.

Als je de Tab of je telefoon opstart in de veilige modus lukt het dan wel om je vingerafdruk te registreren? Welke melding krijg je te zien als je de vingerafdruk opnieuwe wilt instellen?

Maak je gebruik van een screenprotector? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes