Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab S6 fingerprint sensor probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 18-04-2020 12:45 PM)
1574 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

aneet
Explorer
Opties

Net een gloednieuwe Tab S6 binnen, maar wat ik ook probeer, de sensor krijgt mijn vinger afdruk niet gescand, hij scant soms een paar keer, maar soms breekt hij ook gelijk al af, hij komt met de melding couldn't register your fingerprint.

soms zegt hij ook dat mijn vinger niet de hele sensor afdekt, maar het is mijn duim en die zit echt over de hele sensor heen, ik gebruik geen screencover of wat dan ook. Heb het ook van de zijkant of omgekeerd geprobeerd, zelfde resultaat.

Iemand suggesties?

aneet
Explorer
Opties

Zojuist update android 10 geïnstalleerd,  (security patch 1 maart 2020) maar vinger scanner werkt nog steeds voor geen meter helaas.  Hoogste wat hij haalde was 80% na heel veel pogingen....

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je heb geprobeerd de vingerafdruk opnieuw in te stellen na de update?

rsz-846676
0 Likes
aneet
Explorer
Opties

uiteraard, de vinger afdruk is namelijk nog niet geregistreerd....dat is nu juist het probleem, tijdens het inleren stopt hij met de melding dat de vinger niet geregistreerd kan worden. Ik heb tot nu toe alleen 1 wijsvinger weten te registreren.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je het nog eens in de Veilige Modus proberen? https://bit.ly/2ReyK2G

rsz-846676
0 Likes
aneet
Explorer
Opties

een keer of 50 geprobeerd, krijg in 90% van de pogingen de melding 'make sure your finger covers the entire sensor'

Een enkele keer ging het percentage iets omhoog, maar hoger dan 18% kwam ik niet, als het percentage wat opgelopen is en je probeert het daarna nog een keer of wat, dan krijg je de melding 'could not register finger print'

Heb zo'n beetje alles geprobeerd, hard drukken, zacht drukken, tip van de vinger, platte deel van de vinger, in allerlei verschillende hoeken, op zijn kop, gedraaid etc

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, kun je eens de hardware testen via de Samsung Members app? Kies dan voor ondersteuning -> Interactieve controles -> Vingerafdrukken. Hoe gaat dat?

rsz-846676
0 Likes
aneet
Explorer
Opties

Dat had ik al gedaan, geeft geen problemen

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hmm, wat gek! Misschien een rare vraag, maar kan iemand in je omgeving het eens testen met zijn of haar vinger?

Als dat ook niet werkt, kun je dit aankaarten via de Samsung Members app door een foutrapport te sturen. Dan kunnen de ontwikkelaars er verder induiken.

rsz-846676
0 Likes
aneet
Explorer
Opties

nou, niet echt, maar zoals al aangegeven heb ik het met verschillende vingers geprobeerd, ik heb er nu inmiddels 2 succesvol geregistreerd, maar het kost wel behoorlijk wat pogingen...

Daarna ontgrendelt hij wel met die vingers, maar handig is anders, je duim is ten slotte het makkelijkst omdat die daar al in de buurt zit. 't is jammer dat de face unlock 's avonds niet zo goed werkt, anders miste ik die vinger afdruk helemaal niet...

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat kan ik me voorstellen. Mocht het weer niet goed werken, dan kun je hem altijd nog na laten kijken bij een servicepunt of gebruik maken van de Ophaalservice: https://bit.ly/2Rhi4rq

rsz-846676
0 Likes