Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Studio 100 software/bundel ontbreekt op tablet

(Onderwerp aangemaakt op: 27-11-2023 08:48 AM)
674 Weergaven
alicegiraf
First Poster
Opties

Ik heb 2 studio 100 tablets gekocht en heb alles AL geprobeerd Alles is up to date maar geen software studio 100

255 Antwoorden
Sébastien97
First Poster
Opties

Dag Martijn

hier jammer genoeg ook hetzelfde probleem. 
De gegevens zijn

galaxy tab a7 lite

modelnaam SM-T220

serienummer R83WA10HRNR

alvast bedankt. 

0 Likes
Karen Bollen
First Poster
Opties

Mijn probleem is ook nog steeds niet opgelost helaas….

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Karen Bollen, goedemiddag.

Van mijn collega's heb ik begrepen dat het serienummer van jouw tablet al is gekoppeld. Ik heb je op 23 oktober hier ook een berichtje overgestuurd, heb je deze ook gezien?

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/47cAUo1

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Sébastien97, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt 😇 Ik zal je gegevens doorzetten naar de juiste afdeling. Mijn collega's zullen vervolgens je tablet op basis van het serienummer gaan koppelen aan het Studio100-pakket. Zodra ik een bevestiging heb gehad dat dit verwerkt is stuur ik je ook een berichtje, om het pakket vervolgens te ontvangen dien je de tablet wel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Groeten,
Martijn

0 Likes
Karen Bollen
First Poster
Opties

Dag Martijn,

Bedankt voor uw alweer snelle antwoord. Ik had inderdaad geen melding gehad van dit bericht van 23 oktober. Het is gelukt om het studio 100 pakket erop te zetten. Heel erg bedankt voor alle moeite hiervoor. 

Weet u hoe het komt dat ik in Samsung Kids geen YouTube kids kan downloaden?

Groetjes

Karen

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Karen Bollen, goedemiddag.

Wat fijn om te lezen dat het met het Studio100 content is gelukt! Kan je wel andere apps downloaden via Samsung Kids? Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport/suggestie indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van je tablet en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Sébastien97, goedemorgen.

Ik heb een terugkoppeling gehad van mijn collega's en het Studio 100 content pakket is nu aan het serienummer gekoppeld. Wanneer je de tablet terugzet naar de fabrieksinstellingen zal ook het Studio 100 pakket beschikbaar zijn.

Veel plezier met de tablet en heb je vragen of hulp nodig stuur ons gerust een berichtje 😉

Groeten,
Martijn

0 Likes
aao
First Poster
Opties
A
0 Likes
TineVdV
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb op 5.12.2023 een Tablet met studio 100 pakket aangekocht; hier kan ik niets van het studio 100 pakket op terugvinden.

Ik heb al meerdere malen dit toestel gereset maar dit doet niets, het toestel is ook up2date met alle updates. Het serienummer is R83WB04BGZJ Kan u iets doen voor mij?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt 😇 Ik zal je gegevens doorzetten naar de juiste afdeling. Mijn collega's zullen vervolgens je tablet op basis van het serienummer gaan koppelen aan het Studio100-pakket. Zodra ik een bevestiging heb gehad dat dit verwerkt is stuur ik je ook een berichtje, om het pakket vervolgens te ontvangen dien je de tablet wel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Groeten,
Martijn

0 Likes