Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Studio 100 software/ bundel ontbreekt op tablet

(Onderwerp aangemaakt op: 11-11-2024 01:21 PM)
717 Weergaven
Lise
First Poster
Opties

Beste, 

wij hebben onze tablet geïnstalleerd en de studio 100 bundel staat hier helaas niet op, 

ook al opnieuw via fabrieksinstellingen geprobeerd zonder succes ! 
hoe kan dit alsnog in orde gebracht worden? 
ook kunnen we nergens de Samsung kids app terug vinden om te activeren. 

92 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JesseGr,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aanschaf van jouw Tab A9! Ik heb een bericht gestuurd naar de betreffende afdeling hierover. Wanneer ik de bevestiging heb ontvangen dat het is toegevoegd bericht ik je weer. Hierna moet wel jouw Tab weer naar de fabrieksinstellingen worden gereset om de Studio 100 pakket te ontvangen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Evelien03
First Poster
Opties

Hoi, ook hier geen studio 100 bundle op de tablet aanwezig. 
SM-X110 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Evelien03,

Bedankt voor de gegevens. Ik heb een bericht gestuurd naar de betreffende afdeling. Zodra ze hebben bevestigd dat het content is toegevoegd neem ik weer contact met jou op. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Boetje95
First Poster
Opties

Beste,

Recent 2 studio 100 tablets gekocht, waarvan 1 tablet de studio 100 software ook ontbreekt.

Reeds terug gereset maar niet opgelost.

modelnaam : SM-X110

serienummer : XXXXXXXXX

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Boetje95,

Thank you for your message. I have send your information to the concerning department. When I have received the confirmation about that Studio 100 has been added, I will contact you again as soon as possible.

With kind regards,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Nicky Schreurs
First Poster
Opties

Wij kunnen de studio 100 app niet instaleren op de tablet iemand idee??? XXXXXXis het serienummer Samsung Galaxy tab 9

Groetjes Nicky Schreurs 

R

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw bericht Nicky Schreurs,

Ik heb een bericht gestuurd naar de betreffende afdeling om het content toe te voegen. Zodra ik de bevestiging heb ontvangen, neem ik weer contact met je op.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Nicky96
First Poster
Opties

Beste, wij hebben hetzelde probleem. Tablet gekocht, maar de studio 100 bundel komt er niet op. Reeds enkele keren al opnieuw ingesteld zonder succes. serienummer: XXXXXXXXXX

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw gegevens en ook nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw tablet @Nicky96,

Ik heb ook een bericht gestuurd naar de betreffende afdeling met jouw gegevens. Zo snel mogelijk neem ik weer contact met jouw op. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Nicky96
First Poster
Opties

Dag Ajay-A 

Mijn gegevens waren ook al een tijdje doorgegeven, maar ik heb nog geen melding ontvangen of het ondertussen in orde is. Ik zou de tablet als een kerstcadeau geven dus wil deze wel graag in orde tegen dan indien mogelijk. 

0 Likes