Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy keyboard cover slim qwerty / azerty

(Onderwerp aangemaakt op: 26-12-2023 11:45 AM)
3566 Weergaven
Streepke
First Poster
Opties
Hallo,

Sedert kort krijg ik mijn keyboard cover van mijn galaxy tab S9 plus niet meer op azerty gezet. Ik heb een azerty-keyboard, deze staat ook ingesteld op azerty bij instellingen maar het blijft qwerty.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
blommi
First Poster
Opties
zonet een nieuw keyboard in gebruik genomen van Samsung EF-DX720 op mijn tablet, deze is azerty, maar typte qwzerty. door je toetsenbord via de instellingen te resetten krijg je een popup links boven in het scherm, daar klik je op en hier kan je de taal veranderen... ik klikte op Belgisch Engels... en het toetsenbord typt nu probleemloos AZERTY

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
YleniaEs
First Poster
Opties
ik had net hetzelfde probleem, bij mij is het zo gelukt: algemeen beheer => fysiek toetsenbord => book cover keyboard => Frans aan te duiden. Nu lukt het perfect!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Sella
Troubleshooter
Opties

Hi @Streepke, welkom op de Samsung Community!

Check even of de volgende instelling juist staat: instellingen > algemeen beheer > taal en typen > instellingen Samsung toetsenbord > talen en typen > tik op de eerste taal. Hier kun je de invoer op QWERTY of AZERTY zetten.

Groet,
Rossella

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
DonS9
Apprentice
Opties
Rossella dit heb ik ook gedaan en dit blijft op qwerty
0 Likes
DonS9
Apprentice
Opties
Ik heb echter geen slim, wel een book
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @DonS9 ,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je al gekeken bij Instellingen -> Algemeen beheer -> Instellingen Samsung Toetsenbord  -> Talen en typen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
D4niel78
First Poster
Opties

Als het toetsenbord geconnecteerd is, moet je naar instellingen -> algemeen beheer -> fysiek toetsenbord  gaan.

Je tikt op het type van het toetsenbord en daar staat dan Nederlands (algemeen). Verander dit naar Nederlands (België)

Dit heeft voor mij gewerkt.

timscar
First Poster
Opties
Merci voor de info. Dit was zeer behulpzaam gr
Ireentje22
First Poster
Opties
Ik had hetzelfde probleem, dit heeft ook voor mij gewerkt,
Oplossing
blommi
First Poster
Opties
zonet een nieuw keyboard in gebruik genomen van Samsung EF-DX720 op mijn tablet, deze is azerty, maar typte qwzerty. door je toetsenbord via de instellingen te resetten krijg je een popup links boven in het scherm, daar klik je op en hier kan je de taal veranderen... ik klikte op Belgisch Engels... en het toetsenbord typt nu probleemloos AZERTY
Oplossing
YleniaEs
First Poster
Opties
ik had net hetzelfde probleem, bij mij is het zo gelukt: algemeen beheer => fysiek toetsenbord => book cover keyboard => Frans aan te duiden. Nu lukt het perfect!