op 20-12-2024 06:49 PM
Geachte heer, mevrouw,
Ik heb een tablet S9 Fe gekocht die ik wil registreren ivm promotie voor een gratis toetsbordhoes!
De registratie lukt niet, ook niet via de chatbox. Waar ik na 8 uren contact en chatcontact s avonds te horen krijg van Roos, chatmevrouw van Samsung, dat zij het zelf heeft geprobeerd en het haar niet lukt.
Wat ik acht uur ervoor ook al vertelde.
Vreemd dat medewerkers niet weten dat er storing is.
Vreemd dat dit niet op de registrate website wordt vermeld.
Samsung niet wil registreren ondanks alle gegevens via chat en je account zijn verstrekt.
Niet klantvriendelijk naar de klanten, senior.
Slechts probeer het morgen nogmaals
Maar morgen nog niet en de klantenservice heeft als enige antwoord probeer later nogmaals.
Ook weer een dag verlopen zonder registratie.
Is de promotie straks verlopen en staat klant met lege,handen.
Geen kwaliteit en niet klantvriendelijk van Samsung.
En tot slot ontevreden dat de medewerkers niet van storing op de hoogte zijn.
Slecht van Samsung geen ander antwoord heeft dat u moet registreren.
U moet het op later moment nogmaals doen.
Later.........
Bedankt Samsung.
Opgelost! Ga naar oplossing.
20-12-2024 07:31 PM - bewerkt 20-12-2024 07:33 PM
Hoi, ik kan je niet helpen met het probleem (ook alleen maar een klant) maar je hoeft je geen zorgen te maken dat je straks met lege handen staat. Je kunt namelijk van 16-12-2024 t/m 12-03-2025 je tablet nog registreren om je promotie te claimen.
Laat het even rusten en probeer het na het weekend of na de kerst nog een keer of de site weer goed werkt.
Zelf ook veel gedoe gehad bij mijn registratie, maar met hulp van de Community Manager is het gelukkig allemaal in orde gekomen.
op 20-12-2024 08:00 PM
op 13-01-2025 10:37 PM
Ik heb precies hetzelfde probleem bij de tab s10 ultra promo. WhatsApp levert al uren geen enkele reactie op, chatten op site verwijst door naar whatsapp. Ze mogen niet helpen, alleen met aanschaffen. Iemand een idee of ik er mee naar de Smashing winkel kan? Toetsenbord is wel een essentiële reden om de tablet te kopen als laptop vervanger aangezien het scherm van de Samsung laptop spontaan gebarsten is.
op 16-01-2025 02:42 PM
Hallo @Jan-Volkert,
In jouw eigen Post help ik je verder. Zie de onderstaande link voor jouw Post.
met groet,
Ajay