Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Storing promotie

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2024 08:00 PM)
367 Weergaven
pytsjewester
First Poster
Opties

Geachte heer, mevrouw, 

Ik heb een tablet S9 Fe gekocht die ik wil registreren ivm promotie voor een gratis toetsbordhoes! 

De registratie lukt niet, ook niet via de chatbox. Waar ik na 8 uren contact en chatcontact s avonds te horen krijg van Roos, chatmevrouw van Samsung, dat zij het zelf heeft geprobeerd en het haar niet lukt.

Wat ik acht uur ervoor ook al vertelde.

Vreemd dat medewerkers niet weten dat er storing is.

Vreemd dat dit niet op de registrate website wordt vermeld.

Samsung niet wil registreren ondanks alle gegevens via chat en je account zijn verstrekt. 

Niet klantvriendelijk naar de klanten, senior. 

Slechts probeer het morgen nogmaals 

Maar morgen nog niet en de klantenservice heeft als enige antwoord probeer later nogmaals. 

Ook weer een dag verlopen zonder registratie. 

Is de promotie straks verlopen en staat klant met lege,handen. 

Geen kwaliteit en niet klantvriendelijk van Samsung. 

En tot slot ontevreden dat de medewerkers niet van storing op de hoogte zijn. 

Slecht van Samsung geen ander antwoord heeft dat u moet registreren.   

U moet het op later moment nogmaals doen. 

Later.........

Bedankt Samsung. 

0 Likes
4 Antwoorden
Autumn2nd
Pathfinder
Opties

Hoi, ik kan je niet helpen met het probleem (ook alleen maar een klant) maar je hoeft je geen zorgen te maken dat je straks met lege handen staat. Je kunt namelijk van 16-12-2024 t/m 12-03-2025 je tablet nog registreren om je promotie te claimen.
Laat het even rusten en probeer het na het weekend of na de kerst nog een keer of de site weer goed werkt.

Zelf ook veel gedoe gehad bij mijn registratie, maar met hulp van de Community Manager is het gelukkig allemaal in orde gekomen.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenavond en welkom op het forum.

Het kan natuurlijk gebeuren dat de klantenservice medewerkers niet op de hoogte zijn van storingen. De promotieafdeling is gelukkig wel op de hoogte hiervan, zij zijn druk bezig op de achtergrond om dit op te lossen💪 Waarschijnlijk werkt het volgende week weer. Het registratieproces kan niet via de chat dat moet echt via de website, dat heeft niks met klantvriendelijkheid te maken dat is gewoon hoe het werkt.
Als er problemen zijn met promoties worden de einddatums aangepast dus je zult niet met lege handen eindigen.

Probeer het dinsdag of woensdag nogmaals aub.

Prettig weekend!
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jan-Volkert
Apprentice
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem bij de tab s10 ultra promo. WhatsApp levert al uren geen enkele reactie op, chatten op site verwijst door naar whatsapp. Ze mogen niet helpen, alleen met aanschaffen. Iemand een idee of ik er mee naar de Smashing winkel kan? Toetsenbord is wel een essentiële reden om de tablet te kopen als laptop vervanger aangezien het scherm van de Samsung laptop spontaan gebarsten is.

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jan-Volkert,

In jouw eigen Post help ik je verder. Zie de onderstaande link voor jouw Post.

https://bit.ly/4fVzj9P

met groet,

Ajay

0 Likes