op 04-02-2018 07:49 PM - laatst bewerkt op 21-03-2019 03:48 PM door RobertS
Het online formulier om je product aan te melden dat je wilt inruilen werkt niet.
Je komt hier vanaf deze pagina http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/
(als je kiest voor 'nu inruilen')
Hierna kom je op http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/inruilen/
Hier blijft het filter hangen op 'merken laden'.
Dit is al minstens een week zo. En ik ben wel geinteresseerd in de inruilbedragen...
op 05-02-2018 11:31 AM
op 05-02-2018 04:17 PM
Ik had het al eerder met een andere browser geprobeerd, maar dat werkte toen ook niet.
Maar blijkbaar is er vandaag 5 februari een nieuwe promotie voor de S8, S8+ of Note 8 gestart waarbij 100 eur extra inruil wordt gegeven. En toevallig werkt de inruilpagina vandaag wel...
Alleen is de tekst nu ook aangepast en kun je alleen op de S8 etc inruilen. En ik wilde een Tab S2 inruilen bij aankoop van een Tab S3.... maaar dat kan nu blijkbaar niet meer. Wachten maar op een nieuwe Tab promotie 😉
op 05-02-2018 04:55 PM
op 26-03-2018 01:57 PM
Je wordt belazerd door Samsung. Ik heb een orderbevestiging van Samsung van 20 maart waarbij ik een S9 plus kocht en daarop staat met koeieletters aangegeven dat ik de oude Samsung s8 kan inruilen.
Maar als ik naar de site ga zegt hij ineens dat de actie tot 15/3 loopt. De dame van Samsung die ik bel is onvermurwbaar als ik aangeef dat de orderbevestiging klaar en helder is. Daar staat op dat ik kan inruilen en niets over dat het per 15/3 gestopt is.
Je wordt dus gewoon belazerd en ze doen hun best om het zo moeilijk mogelijk te maken.
Ze hebben er belang bij om zoveel mogelijk te verkopen maar zo weinig mogelijk in te ruilen!!!
Ik pik dit ook niet en zal zien of ik via Facebook de mensen voor deze vorm van bedrog kan waarschuwen.
Een advocaat er op zetten is steevast winnen maar de kosten staan natuurlijk niet in verhouding met hetgeen je verliest.
Dat weten ze bij Samsung.
Nooit geweten dat ik nog eens zo de pest aan Samsung zou krijgen.
op 26-03-2018 02:00 PM
Mooi verhaal @hh59
Ga klagen bij je verkoper, overal maar dan ook echt overal ook op de site staat het duidelijk vermeld! Dus denk dat het meer aan jou ligt dan Samsung... Veel plezier met je S9+
op 26-03-2018 02:28 PM
Je werkt zeker bij Samsung. De verkoper was Samsungshop en de bevestiging die ik van hen krijg staat op dat ik kan inruilen. Bij SAMSUNG ZELF WETEN ZE NIET WANNEER HUN ACTIES EINDIGEN. DUS DAAROM KLAAG IK OOK HIER BIJ SAMSUNG. JE MOET EERST GOED LEZEN VOOR JE COMMENTAAR GEEFT
op 26-03-2018 02:31 PM
En ik snap ook wel dat dit niet een goed platform is want dit wordt beheerste door Samsung.
Het gaat er mij om dat ik hier wat schoten voor de boeg geef want anders kun je bij Samsung nergens terecht, voordat ik een en ander op Facebook zet.
Bij deze hebben ze de kans om het recht te zetten.
Nogmaals: ik heb een overduidelijke en helder orderbevestiging waarin staat dat ik kan inruilen. Dan doet de rest er niet meer toe. Ook al hebben ze 100 andere voorwaarden.
op 26-03-2018 02:37 PM
op 26-03-2018 02:57 PM
Je wordt duidelijk betaald door Samsung.
1649 berichten doe je niet voor de lol.
Maar maakt mij niet uit. Iemand anders zal het wel lezen.
Bemoei je er dan niet mee.