Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Display Galaxy Tab S 10,1 reageert niet meer op aanraking

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2018 10:09 AM)
12559 Weergaven
Stefanja
First Poster
Opties

Hoi Allemaal,

Even een vraag aan de kenners want ik weet het niet meer....

Het touchscreen van mijn Galaxy Tab S reageert niet meer op aanraking.

Alles werkt gewoon volume knop / aan/uit knop maar het scherm reageert niet meer op aanraking.

Dit is nu de tweede keer dat dit gebeurt, de eerste keer deed hij het spontaan weer na een aantal resets.

Dit deed ik dan door aan/uit en volume omlaag in gedrukt te houden na 4 of 5x deed het scherm het weer.

Echter een aantal dagen later weer hetzelfde probleem nu krijg ik het ook niet meer weg...

Ook een reboot met aan/uit / volume up / home en dan in het menu kiezen voor factory reset helpt niet meer.

Daarmee ben ik dan ook door de mij bekende opties heen en weet ik niet hoe dit nu kan.

Ik weet dat de tablet al wat ouder is maar er is geen aanleiding geweest dat dit kan veroorzaken in mijn beleving.

Hij zal er neem ik aan niet toch zomaar van de een op de andere dag mee stoppen...?

Als iemand nog een suggestie heeft dan hoor ik het graag!!

Met vriendelijke groet,

Stefan

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Stefanja,

welkom op de Community!

Als je via de factory mode ook geen reset kunt uitvoeren, kunnen we op afstand ook niet veel meer proberen. In dit geval kun je het beste langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de ophaalservice

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Stefanja,

welkom op de Community!

Als je via de factory mode ook geen reset kunt uitvoeren, kunnen we op afstand ook niet veel meer proberen. In dit geval kun je het beste langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de ophaalservice

rsz-846676
0 Likes