Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte ervaring met trackpad op keyboard cover qwerty

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2024 12:27 PM)
499 Weergaven
ZeynelAbidin
Journeyman
Opties
Beste leden, hebben jullie ook slechte ervaringen met de trackpad op de originele keyboard cover van samsung. Heb er al een tijdje geen oplossing voor kunnen vinden. Op de internet heb je ook niet veel staan, en de klantenservice heeft ook niet veel geholpen. 
De trackpad is gewoon niet responsive. Wanneer ik de wijzer beweeg, lijkt alsof het later reageert en dan heb je ook nog die mooie glijdende afloop alsof het zit te skiien. Terwijl.mijn ervaring met een bluetooth muis op de tablet super is, is mijn ervaring met trackpad zeer slecht. Ik ben er een beetje allergiach voor geworden. Wie kent er een oplossing hiervoor?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ZeynelAbidin ,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je jouw serienummer en aankoopbewijs met mij delen? Ik controleer dan intern de mogelijkheden.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @ZeynelAbidin ,

Dat klinkt inderdaad niet goed nee. Is het bij Samsung gekocht?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ZeynelAbidin ,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je jouw serienummer en aankoopbewijs met mij delen? Ik controleer dan intern de mogelijkheden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
ZeynelAbidin
Journeyman
Opties
Ja, een originele. Ze gaan nu een nieuwe sturen. Effe kijken of die wel goed werkt.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Top om te horen 😁 Gelukkig hebben we geweldige mensen hier op de Community die snel support kunnen verlenen😋

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick