Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet ontvangen van promotie cadeau tab a8

(Onderwerp aangemaakt op: 26-01-2024 12:11 AM)
245 Weergaven
AngelBS
Apprentice
Opties

Goedenavond,  

Laat ik beginnen dat ik niet snap dat dit soort grote bedrijven nog met dhl samen werken. Dhl jat meer pakketjes dan je lief is. Maar goed, dat ter zijde. 

Mijn moeder heeft de s23plus gekocht met als Promotie actie de Samsung tab a8. 
Oude dametje netjes alles ingevuld en doorgestuurd. 

Op 28 dec zou hij binnen komen (track trace 3SPKT005462844) hele dag thuis geweest en niets bezorgt. Ok, kerst drukte misschien nog denkt ze dan. 
Maar dan krijgt ze wel een mail binnen, pakket bezorgt. Zij DHL gebeld en was bezorgt zeiden ze. Bij buren misschien dachten ze. Was ook niet voor getekend?! Moeder woont in een senioren flat.. overal aangebeld en nergens afgeleverd. 

Dus samsung gebeld. Die vragen eerst ook naar de buren en daarna een ontvangersverklaring ontvangen, deze ingevuld. Niet ontvangen en voor getekend. Deze via WhatsApp nummer doorgestuurd. En wat nu?
Hoelang moet zij nog wachten? Wat zijn de volgende stappen? 
Zijn al een maand verder na t niet bezorgen. 
Mijn moeder heeft trouwens zelf ook een samsung account, maar niet zo handig met dit alles. 

Graag hoor ik zo snel mogelijk van jullie 

Gr Angel 

Referentie 14137113/PRM-39959
0 Likes
6 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @AngelBS ,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je via een privébericht het telefoonnummer wat is gebruikt voor de WhatsApp contact met mij delen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
AngelBS
Apprentice
Opties
Heb je een pb gestuurd als het goed is Ajay
0 Likes
AngelBS
Apprentice
Opties
Ik heb nog geen reactie terug mogen ontvangen?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo AngelBS,

Ik zie dat ze door een nieuwe beveilingsmaatregel het niet van WhatsApp kunnen halen. Kan je het misschien versturen door te reageren op de e-mail dat je hebt gekregen? Kan je het laten weten wanneer het verstuurt is?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
AngelBS
Apprentice
Opties

Ik heb een mail gestuurd.

Vanuit mijn email.

Is nu verstuurd

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dank je wel AngelBS,

Ik heb het binnen zien komen en ik heb het toegevoegd aan jouw ticket voor de betreffende afdeling. Zo snel mogelijk ontvang je weer een bericht.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes