11-09-2020 08:21 PM - bewerkt 20-09-2020 02:17 PM
OPGELOST
Vanochtend mijn Samsung Tablet op vliegtuig stand gezet. Nu wil ik vanavond mijn tablet gebruiken, telkens krijg ik na in uitvoeren van het ontgrendelingspatroon de melding; probeer over 30 sec nog eens. ik heb al zeker 20x geprobeerd, weet ook zeker dat het patroon juist is. Maar ik krijg ook geen optie om een hem te resetten.
Via mijn Google account ontgrendelen kan ik ook niet, omdat het tablet op vliegtuig stand staat en dus geen internet verbinding heeft. Ook al geprobeerd om met een naald het tablet te resetten, maar daar reageert hij ook niet op. Wie heeft de gouden tip om dit op te lossen.
Voorheen had ik een S2 tablet, spijt dat ik niet meer geld heb geïnvesteerd, want deze heeft meer kuren. Als ik bijv. in Hayday chat, dan is opeens mijn toetsenbord verdwenen, of hij sluit het spel ineens af...
Nu dit weer... Als bij een telefoon een foute inlog gebruikt, dan krijg je melding dat je PUK code moet ingeven. Maar nu krijg ik geen enkele optie. Catharien
Opgelost! Ga naar oplossing.
20-09-2020 01:48 PM - bewerkt 20-09-2020 02:01 PM
Hoi,
Je tablet wipen is niet nodig, ten eerste duurt het lang en moet je all je dingen back-uppen en opnieuw installeren.
Als je de powerknop en volume down knop ingedrukt houdt forceer je de tablet om opnieuw op te starten.
Daarna kan je weer in je tablet komen, dit blijkt een software fout van Samsung te zijn, want meer mensen hebben er last van, ook in andere landen.
Kind regards
op 14-09-2020 03:19 PM
Hi @Cath26, goedemiddag.
Is het je inmiddels al gelukt om de tablet te ontgrendelen?
Je kunt via de app Smart Switch op je computer een restore uitvoeren, je sluit je Galaxy dan aan met een USB kabel.
Lukt dit ook niet dan kun je via onze website een afspraak inplannen voor een bezoek aan één van onze Premium Service Centers.
(Neem wel de aankoopbon en je ID mee)
Groeten,
Martijn
op 15-09-2020 12:01 PM
op 19-09-2020 04:29 PM
Ik werk bij een Nederlandse retailer. Dit blijkt een bestaand probleem te zijn, want hebben dit geval al 2 keer in 1 week gehad. Komt er een oplossing vanuit Samsung?
20-09-2020 01:48 PM - bewerkt 20-09-2020 02:01 PM
Hoi,
Je tablet wipen is niet nodig, ten eerste duurt het lang en moet je all je dingen back-uppen en opnieuw installeren.
Als je de powerknop en volume down knop ingedrukt houdt forceer je de tablet om opnieuw op te starten.
Daarna kan je weer in je tablet komen, dit blijkt een software fout van Samsung te zijn, want meer mensen hebben er last van, ook in andere landen.
Kind regards
op 28-01-2024 09:22 AM
op 29-01-2024 03:02 PM
Hallo @hofjes,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer de bovenstaande tips niet werken, dan raad ik aan het op te sturen voor een reparatieservice. De Firmware wordt er dan opnieuw opgezet maar dan ben je wel al jouw gegevens kwijt. Wellicht kan je het naar een lokale winkel brengen, waarbij de personeel jou kan helpen? Met de onderstaande link kan je een Samsung servicecentrum in de buurt vinden.
Met groet,
Ajay