Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem ontgrendelen tablet

(Onderwerp aangemaakt op: 14-09-2020 11:36 PM)
9496 Weergaven
J0rnoo
Student
Opties

sinds kort kom ik mijn tablet (galaxy tab a 10.1) niet meer in. Zodra ik de pincode invoer krijg ik kort een zwart scherm en moet vervolgens weer mijn code invoeren. Dit herhaalt zich.

Nu heb ik de tablet al opnieuw opgestart en ook een soft reset gedaan. Iemand enig idee wat ik kan doen... zou het jammer vinden als de hardreset nodig is 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @J0rnoom,

Lijkt mij een goed idee om een reset uit te voeren nadat je een back-up hebt gemaakt.

Als het daarna niet beter gaat, dan kun je hem het beste laten nakijken bij een servicepunt van ons of gebruik maken van de Ophaalservice 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
15 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @J0rnoo,

Kun je voor je de harde reset probeert het eens proberen met de veilige modus?

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/

Anders kun je nog proberen om wel de stappen van een harde reset uit te voeren, maar in plaats van te kiezen voor wipe data/factory reset, te kiezen voor wipe cache partition. Hiermee raak je geen gegevens kwijt, maar het wilt nog wel eens iets oplossen.

De veilige modus is overigens voor diagnostiek. Als je er in de veilige modus wel in komt, dan ligt het aan een geïnstalleerde app. Verwijder recent geïnstalleerd of geüpdate apps en de kans is groot dat het hierna weer wel lukt. 

kevin-sig
J0rnoo
Student
Opties
hoi KevinW,
dank voor uw bericht. helaas heeft de wipe date/factory reset niets uitgehaald. Ook zijn er de afgelopen tijd geen nieuwe apps opgekomen.

kan het nog aan een software update liggen? of is de hardreset nu nog mijn enige mogelijkheid?
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @J0rnoom,

Lijkt mij een goed idee om een reset uit te voeren nadat je een back-up hebt gemaakt.

Als het daarna niet beter gaat, dan kun je hem het beste laten nakijken bij een servicepunt van ons of gebruik maken van de Ophaalservice 👍

rsz-846676
0 Likes
SM-X
Apprentice
Opties

Hoi,

Als je de powerbutton en Volumeknop Down tegelijketijd ingedrukt houdt forceer je de tablet om uit en aan te gaan.
Meestal kan je weer in je tablet komen erna, heeft bij mij en mijn ouders gewerkt

J0rnoo
Student
Opties
helaas werkt dit ook niet... weet niet of ik hier een filmpje kan uploaden om te laten zien wat het probleem is
0 Likes
J0rnoo
Student
Opties
beste Bruceh,

kan ik een backup maken als ik het apparaat niet op kan?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt hier inderdaad video's uploaden. Als je niet in het toestel kan komen, dan kan je ook geen back-up maken. Dat zou nogal inbreuk op je privacy zijn 😉

rsz-846676
0 Likes
J0rnoo
Student
Opties
hoe doe ik dit? lukt me alleen om foto's toe te voegen
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Met de knop naast het icoon om foto's te uploaden.

rsz-846676
0 Likes