Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Registreren voor gratis Book Cover Galaxy Tab S8 ultra lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2022 03:43 PM)
365 Weergaven
Bobfaber
First Poster
Opties

Nu 4* geprobeerd de tab s8 ultra te registreren en wordt elke keer afgewezen. De IMEI nummer is onbekend op de tablet. Alles netjes ingevuld, serienummer, EAN nummer,bonnetjes etc. Telefonisch de help center gebeld en die gaven mij een ander modelnummer op. Na 4 dagen wachten wederom afgewezen. Help! Nu weet ik het niet meer.

0 Likes
23 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Het Imei nummer kun je vinden in je instellingen onder het kopje "info toestel" (zal vast over Tab zijn bij de tab s8 ultra)

Bobfaber
First Poster
Opties
Dat weet ik, maar staat er geen nummer in vermeld, wel tekst IMEI nummer onbekend
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Bobfaber, goedemiddag.

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! En goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder 😇

Heb je wel een registratie kunnen voltooien? Nadat je je hebt geregistreerd via onze website ontvang je een deelnamebevestiging. Kijk ook even in je SPAM-box, wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt. Wat is het registratienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Bobfaber
First Poster
Opties
Hoi Martijn, ik heb wel 4 registratie nummers gehad:

NLD6134554SXTYL.
NLD6114180PTDYT.

Fijn dat je ff meekijkt,
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je berichtje. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat er op 25 februari een deelname bevestiging per e-mail naar je is gestuurd, heb je deze ook gezien? Kijk ook even in je SPAM-box 😉 Zodra je aanvraag ook is beoordeeld krijg je hier ook weer bericht van.

Heel veel plezier met jouw Tab S8 😁

Groeten,

Martijn

0 Likes
Bobfaber
First Poster
Opties
Hoi Martijn, deze mail heb ik niet gehad, ook niets in de Spam, met registratie nummer NLD6114180PTDYT op 25 februari staat dat de aanvraag is afgewezen zonder daarbij de reden te vermelden. Gr, bob
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat registratienummer is inderdaad afgewezen. De aanvraag met NLD6134554SXTYL, is geaccepteerd maar nog niet beoordeeld.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Leonie Visser
Journeyman
Opties

Goedenavond,

Wij hebben in februari de ##samsung Galaxy tab s8 256GB WiFi aangeschaft via de Samsung store. Toen wij deze binnen hadden gekregen gelijk een registratie gedaan voor keyboard cover. Hier konden wij alleen de 128GB versie kiezen. Vervolgens kregen wij hierop een afwijzing.

Na de afwijzing direct contact opgenomen via de Whatsapp. Hier zijn wij al 7 weken bezig om het in orde te krijgen. Elke keer krijg ik te horen dat er een herinnering is gestuurd naar de interne afdeling. Nu snap ik echt dat er een onderbezetting is, maar 7 weken vind ik echt heel lang. Inmiddels ook een definitieve afwijzing door ontvangen. Ook daarmee hoefden wij niets te doen.

Het hele proces vind ik jammer, omdat ik jullie producten echt top vindt. Ook de tablet werkt echt heel goed. 

Mochten jullie gegevens willen of printscreen kan ik alles direct via een privébericht toesturen, maar ik zou graag willen dat er nu wat vaart achter wordt gezet.

Met vriendelijke groet,

Leonie Visser-Hamelink

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Goed dat je het hier post, onze Community manager kan hier zeker in helpen 🙂 Je zult wel tot na pasen moeten wachten.

Wat is het registratienummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick