Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Registratie voor keyboard cover na pre-order Samsung Galaxy Tab S8+

(Onderwerp aangemaakt op: 26-02-2022 05:09 PM)
1001 Weergaven
Members_epPWKYI
Apprentice
Opties

Beste samsung medewerker ik heb bijna een maand geleden de samsung galaxy tab S8+5G 256GB ge preorderd. Ik heb de tablet al even in mijn bezit en ben er zeer tevreden mee. Omdat ik de tablet had ge preorderd zou ik een gratis keyboard case bij te tablet krijgen hiervoor heb ik me zodra het kon voor aangemeld en mijn toestel geregistreed maar heb hier verder geen berichten meer over ontvangen. Ik vraag me af of ik alles wel goed heb gedaan, zou u hiervoor willen kijken.

0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Post even je ordernummer en als je het hebt het registratienummer.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_epPWKYI, goedemiddag.

Nadat je je hebt geregistreerd via onze website ontvang je een deelnamebevestiging per e-mail,  kijk ook even in je SPAM-box wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt 😇 Wat is je registratienummer? Dan zoek ik de registratie op en kijk ik met je mee. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Members_epPWKYI
Apprentice
Opties

Beste patrick excuus voor de late reactie hier het order en registratie nr: NL220209-66713516.     : 

NLD6149254SKYPL.

Members_epPWKYI
Apprentice
Opties

Excuus voor de late reactie hier het registratie nr:
NLD6149254SKYPL.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_epPWKY, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat de promotie aanvraag vooralsnog is afgewezen. Hier is op 28 maart een e-mail over verstuurd om de aanvraag te corrigeren, via de link in de e-mail kan je de factuur van je aankoop toevoegen aan de aanvraag. Heb je deze ook gezien? Kijk anders ook even in je SPAM-box wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt.

Jouw aanvraag zal dan opnieuw in behandeling worden genomen en zodra deze is beoordeeld krijg je hier ook weer bericht over.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_rRUBsjj
First Poster
Opties

Hallo,

Ik kocht tijdens de pre-order periode mijn S8+ 256gb model van de samsung webstore. Ik moest mijn promotie registereren maar enkel de 128gb modellen konden geselecteerd worden (was veel makkelijker als die gewoon erbij zat zoals de earbuds en de S22U). Ik kreeg een mail met de melding dat ik het foute model koos (128gb ipv 256gb). Maar omdat ik dat zelf niet kon aanpassen nam ik contact op via facebook. Daar werd mij gezegd dat binnen 3 weken iemand intern het naar het juiste model ging zetten en ik mij verder geen zorgen moest maken. We zijn nu 6 weken verder, in de laatste 3 weken heb ik een keer of 3/4 contact gehad via facebook en whatsapp waar mij steeds gezegd wordt dat het druk is en het nog even gaat duren. Vandaag krijg ik een email dat mijn promotie aanvraag niet langer geldig is omdat ik de deadline heb gemist om het om te zetten naar het juiste model... Iets wat nooit mogelijk was en mij meerdere keren is beloofd intern af te handelen... 

Mijn case is NLD6162725LDGRH kunnen jullie aub eindelijk mijn keyboard cover opsturen?  

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_rRUBsjj , goedenavond.

Goed datje ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder.

Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat mijn collega dit heeft doorgezet naar de juiste afdeling. Om wat extra gewicht in de weegschaal te leggen heb ik mijn collega's ook gevraagd dit aanvraag opnieuw in behandeling te nemen.

Het kan helaas wel iets langer duren voordat je aanvraag opnieuw is beoordeeld, mijn collega's op de promotie afdeling hebben het erg druk en we doen ons uiterste best om de aanvragen zo snel mogelijk te beoordelen!

Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak! Uiteraard wens ik je wel heel veel gebruiksplezier toe met jouw nieuwe aanwinsten!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_epPWKYI
Apprentice
Opties

@MartijnK  schreef:

Hi @Members_epPWKY, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat de promotie aanvraag vooralsnog is afgewezen. Hier is op 28 maart een e-mail over verstuurd om de aanvraag te corrigeren, via de link in de e-mail kan je de factuur van je aankoop toevoegen aan de aanvraag. Heb je deze ook gezien? Kijk anders ook even in je SPAM-box wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt.

Jouw aanvraag zal dan opnieuw in behandeling worden genomen en zodra deze is beoordeeld krijg je hier ook weer bericht over.

Groeten,

Martijn

Deze email kan ik ik niet terug vinden. Ook niet in de spambox.

Groeten jaron

0 Likes
Stefvou
Explorer
Opties

Hai, ik heb de tablet nu al 44 dagen in mijn bezit. een dikke week geleden goedkeuring gehad van mijn aanvraag. nog steeds niets gehoord over mijn keyboardcover uit de actie. ben het  wachten nu spuugzat. heeft eigenlijk iemand al die van hem/haar ontvangen?

0 Likes