Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Dynalogic

(Onderwerp aangemaakt op: 26-02-2022 10:22 PM)
1127 Weergaven
Spectre103
Journeyman
Opties

Ik heb gelezen dat Dynalogic niet goed is.. ik snap niet waarom Samsung met hun samen werkt. Ik zou de Samsung galaxy s8 ultra vandaag krijgen, natuurlijk niet gekregen. Moest ik een nieuwe bezorgafspraak maken maar ik weet 10000% zeker dat die ook niet komt op die dag... Volgende keer geen sms berichten sturen dat mijn product de volgende dag wordt geleverd als dat niet waar is...

18 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dynalogic is gewoon een goed bedrijf. Helaas zijn er met elk bedrijf wel klachten. Post anders even je ordernummer dan kan een moderator met je meekijken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Spectre103
Journeyman
Opties

Sorry maar ik lees hier op Samsung community, Dynalogic revieuws en mijn eigen ervaring dat Dynalogic niet top is... 

Spectre103
Journeyman
Opties

Ordernummer: 138633407

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klopt, het leuke aan het internet is dat mensen alleen posten na een slechte ervaring. Alle miljoenen goede ervaringen worden over het algemeen niet gepost. Meestal gaat het gewoon goed👌 Ik hoop dat je het apparaat snel hebt🙂
Spectre103
Journeyman
Opties

Nou ja van 1194 google reviews en dan toch maar een 2,6 zegt ook wel wat over het bedrijf, maar ja ik zie wel wanneer het komt...

Stevenv2
Explorer
Opties

Hallo Spectre,

Ik heb zelf in een korte tijd 2 x wat mogen ontvangen, wat ik besteld had bij Samsung. Beide keren waren positief. Ik kon de pakketten goed volgen. Alleen was de laatste keer iets minder. De bezorger reageerde een beetje geïrriteerd, dat het iets te lang duurde voordat ik bij de voordeur was. Maar waarschijnlijk had hij erg haast door drukte. Waarschijnlijk veel pakketten met tab s8, die geleverd moesten worden 🙂

0 Likes
Spectre103
Journeyman
Opties

Fijn dat het bij jou zonder problemen is gelukt, maar ik snap niet waarom ik steeds sms krijg "We hebben je bestelling ontvangen" daarom kijk ik op de track & trace en elke dag ja nee we konden je pakket niet afleveren. Vandaag ook weer.... Geef me dan geen sms met wanneer die komt als die toch niet komt, ik weet zelf niet of het aan Samsung ligt of aan Dynalogic...

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Samsung heeft alles gewoon goed gedaan en het pakket meegegeven aan de bezorgdienst. Dynalogic is verantwoordelijk voor de levering. Heb je al contact met hun opgenomen?
Stevenv2
Explorer
Opties
Ook al wordt de levering door een andere partij afgehandeld. Toch blijft Samsung verantwoordelijk voor het daadwerkelijk leveren van het product. Je hebt namelijk een overeenkomst met de verzendende partij.
Voorbeeld: PostNL stuurt je namelijk ook naar de persoon of winkel die het pakket verzonden heeft en betaald je hooguit de verzendkosten terug. En bij verzekering mag je gaan aantonen wat er in het pakket zat.