Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vreselijke express ophaal"service" en geen hulp of communicatie

(Onderwerp aangemaakt op: 14-11-2017 07:13 PM)
551 Weergaven
Shakhnoza
Apprentice
Opties

Hallo allemaal,

Excuses ik kan juist nu niet even een fatsoenlijke post van maken - heb morgenvroeg een vlucht te halen, maar wil dit alles wel even ergens schriftelijk vastleggen, dus bij deze:

Galaxy Tab A 2016 13 november 2017 aangemeld voor express ophaalservice
bevestigingen gekregen van Samsung and Dynalogic
sms gekregen van dynalogic dat de koerier in aantocht was rond 1900 uur
1900 stond ik te wachten bij de ingang
1911 kreeg telefoontje van koerier dat hij voor een groot gebouw stond, aanwijzingen gegeven en uitgelegd waar ik wachtte
koerier beloofd een telefoontje te plegen en bij mij te verschijnen
niet gebeurd
1933 samsung gebeld waar bleef de koerier - verwezen naar dynalogic
1940 iemand van dynalogic gesproken dat koerier niet meer kwam!
1253 14 november gebeld door dynalogic voor nieuw afspraak - onmogelijk vanwege vakantieplannen
wil geld terug - verwezen terug naar samsung
1323 14 november bij samsung in messenger aangemeld om het probleem te melden en geld terug te vragen
1857 (!) nog geen reactie in messenger
inmiddels 1829 gebeld met samsung klantenservice, situatie uitgelegd
verwezen terug naar dynalogic - of nieuwe afspraak of geld terug bij hen
geen schriftelijke bevestiging van afwijzing gekregen
van dynalogic ook geen bevestiging van uithalen van order gekregen
ik stel Samsung bij deze in gebreke en wil graag mijn geld terug

Nogmaals, mijn excuses voor dit mischien niet heel mooie bericht maar op dit moment vergt het gewoon te veel van kostbare tijd.

0 Likes
9 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Ai, wat een vervelende ervaring 😞

Om te beginnen is Messenger meer een soort e-maildienst dan een livechat, het kan een aantal werkdagen duren tot je een antwoord krijgt afhankelijk van de drukte. Op Messenger is het vaak druk. Je wordt dus niet genegeerd ofzo.

Ik ga kijken of ik hier ook nog iets voor je kan doen. Heb je misschien een referentie- (iRMA-)nummer voor me? Dan stuur ik dat door naar webcare. Dan zien we wel waar je het eerst een antwoord krijgt.

Ondanks deze vervelende ervaring zo vlak voor vetrek hoop ik dat je een prettige vlucht hebt en een fijne vakantie!

kevin-sig
0 Likes
Shakhnoza
Apprentice
Opties

Hoi Kevin,

Bedankt, en idd dacht ik omdat het Messenger heet dat er snel wordt gereageerd, maar goed...

Waar vind ik die Irma? Is dat het puiRMADRSA15082095?

Dank je wel voor je reactie

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Shakhnoza, dat het zo is verlopen is zeker niet de bedoeling. Zou je een screenshot kunnen sturen van je belgeschiedenis, rond de tijd dat je door de koerier bent gebeld? Je kunt de rest onduidelijk maken, maar graag zou ik willen zien dat er gebeld is.

Met deze informatie kan ik namelijk een betere zaak ervan maken met betrekking tot geld terug voor de express-service. Het liefst zie ik zo duidelijk mogelijk dat je gebeld bent en dat het op de juiste datum/tijd was. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Shakhnoza
Apprentice
Opties

Screenshot_2017-11-16-21-51-54.jpeg

Hi Nick, heb de screenshot bijgevoegd, alleen is er van een afgeschermd nummer gebeld natuurlijk, dan zie je bijna niets. Je zou Dynalogic kunnen vragen naar hun logs want na dit telefoontje had dhr. Adnane (koerier) hen gebeld en gemeld dat de adresgegevens onjuist zouden zijn, dat hadden ze mij toen verteld.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dankje, duidelijk! Ik heb het doorgezet zodat er goed naar gekeken kan worden. Je zult verder contact ontvangen via deze afdeling. Zij zullen je bellen of mailen. Houd dit dus in de gaten. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Shakhnoza
Apprentice
Opties

Beste Nick,

Het is nu langer dan een maand geleden dat je schreef dat ik gebeld of gemaild zou worden; helaas is dat nog steeds niet gebeurd. Graag zou ik het geld voor de "express" dients terugkrijgen, want dit slaat echt nergens op. Van de Dynalogic had ik slechts een excuusbericht ontvangen, niets over mijn geld. En de tablet moet nog steeds gerepareerd worden maar als ik daarvoor weer met Dynalogic in zee moet voelt het erg onprettig...

Met vriendelijke groet,

Shakhnoza

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Je hebt helemaal gelijk, Shakhnoza. Ik zie dat het proces gestart is maar dat wij uiteindelijk nooit meer met een antwoord zijn gekomen. Ik kreeg het volgende door: zou je nogmaals een express-service reparatie willen, maar dan natuurlijk kosteloos. Of is alles verder wel opgelost, en wil je het geld terug? Voor optie 2 moeten we namelijk toch het proces weer starten. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Shakhnoza
Apprentice
Opties

Aangezien dit de enige twee opties zijn zou ik wel de reparatie willen, natuurlijk. Hopend dat het dit keer wel goed gaat.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik stuur je even een privébericht met alle gegevens. 

---------
Signature-Note10
0 Likes