op 26-02-2022 05:09 PM - laatst bewerkt op 01-03-2022 12:53 PM door MartijnK
Beste samsung medewerker ik heb bijna een maand geleden de samsung galaxy tab S8+5G 256GB ge preorderd. Ik heb de tablet al even in mijn bezit en ben er zeer tevreden mee. Omdat ik de tablet had ge preorderd zou ik een gratis keyboard case bij te tablet krijgen hiervoor heb ik me zodra het kon voor aangemeld en mijn toestel geregistreed maar heb hier verder geen berichten meer over ontvangen. Ik vraag me af of ik alles wel goed heb gedaan, zou u hiervoor willen kijken.
op 07-04-2022 05:43 PM
In de mails die ik heb ontvangen staat dat de aanmelding niet is goedgekeurd omdat er een foto van het aankoop bewijs ontbrak. Ik weet zeker dat ik deze wel heb opgestuurd maar kan hier verder niks meer over vinden. De mail die ik gehad om de gegevens te corrigeren is verlopen. Deze zat wel in de spam box dus heb deze misgelopen is het nog mogenlijk om de registratie gegevens te corrigeren. Zo ja zou ik hier een email van kunnen krijgen.
Mvg. Jaron
op 07-04-2022 05:47 PM
Ik had exact het zelfde probleem en kan nergens vinden om de registratie aantepassen
op 08-04-2022 03:55 PM
Hi @Members_epPWKYI, goedemiddag.
Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat de aanvraag vooralsnog is afgewezen vanwege het ontbreken van de factuur, deze heb ik aan de hand van je ordernummer opgezocht en alsnog toegevoegd. Hierbij heb ik het verzoek gedaan om de aanvraag alsnog opnieuw in behandeling te nemen.
Wanneer je aanvraag goedgekeurd wordt, streven we ernaar om de cover met ongeveer 9 weken te leveren, uiteraard doen we ons uiterste best om dit zo snel mogelijk te versturen.
Goed weekend alvast en groeten,
Martijn