Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Qr code bij instellen A8

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2022 07:40 PM)
15565 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Rudi12
Student
Opties

Hallo,

Heb net een A8 gekocht en bij het eerste opstarten moest ik de taal instellen , zo gedaan, toen kwam ik in een scherm waarbij ik een qr code moest inscannen, een scherm met een venster zoals wanneer je qr code wil scannen, voor de rest geen uitleg over welke qr code nodig is, na zoeken op internet kwam ik uit bij een berichtje van 3 weken geleden van Guzzioot, met hetzelfde probleem en deze vond ook geen oplossing.

Na enkele uren zoeken heb ik de tab terug afgesloten en opgestart en wonder boven wonder starte hij door naar taalinstellingen en toen verder naar voorwaarden en lukt alles wel.

Mischien heeft iemand anders hier iets aan. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Rudi12,

Heb je de LTE-versie van deze tablet? Dan wilt hij waarschijnlijk een eSIM inladen door middel van een QR code. Als het goed is zou je deze stap moeten kunnen overslaan in het proces, en zo te lezen is dat na het opnieuw opstarten ook gelukt :smiling-face:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heel vreemd dit. Zou je via de Samsung Members app op de tablet een foutrapport met je log gegevens kunnen versturen? Dan kunnen de ontwikkelaars hiernaar kijken en het patchen indien nodig.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rudi12
Student
Opties

Geen probleem, hoe vind ikdeze log?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Die optie krijg je bij het versturen van het foutrapport.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Rudi12,

Heb je de LTE-versie van deze tablet? Dan wilt hij waarschijnlijk een eSIM inladen door middel van een QR code. Als het goed is zou je deze stap moeten kunnen overslaan in het proces, en zo te lezen is dat na het opnieuw opstarten ook gelukt :smiling-face:

kevin-sig
Ine Josten
First Poster
Opties

Bij mij kom ik niet verder dan de taal instellen wat trouwens erg lang duurt maar ik heb nog steeds geen qr-code

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ine Josten, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het typenummer van jouw telefoon/tablet? En ben je al verder gekomen met het instellen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
mupke1966
Apprentice
Opties

het lijkt erop dat dit inderdaad werkt.

je moet hem wel uitzetten in de taal keuze

Woelf
Student
Opties
Net mijn a8 binnen en heb hetzelde probleem. Zal ook opnieuw opstarten.
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Woelf, is het nog gelukt? Daar ga ik wel van uit en anders weet je ons te vinden. Veel plezier met jouw nieuwe Tab! 

Groeten, 

Joey

0 Likes