Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

android 12

(Onderwerp aangemaakt op: 22-01-2022 09:43 AM)
301 Weergaven
Slawomir
First Poster
Opties

ik heb nu android 12 op mijn samsung s20plus en ook tablet samsung galaxy s7plus. op mijn tablet : 1. automatische wifi verbinding met mijn provider lukt niet, bij elk opstarten moet ik dus wachtwoord van mijn provider invoeren. 2.''live ondertiteling'' heb ik uitgeschakeld,maar bij elk opstarten wordt deze functie aangezet. die twee problemen heb ik niet op mijn smartphone. ik heb netwerk instellingen gereset - niet geholpen. graag advies.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Misschien even een fabrieksreset doen op de tablet. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Misschien even een fabrieksreset doen op de tablet. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Slawomir, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Ervaar je dit ook als je de tablet hebt opgestart in de Veilige modus?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Slawomir
First Poster
Opties

bedankt voor je reactie. ik heb mijn tablet geopend in safe mode die de wifi verbinding uitzet! die live ondertiteling is hier ook weer aan bij opstarten.
android 12 heeft dus die twee problemen meegebracht. het reseten is ook niet zeker en kost veel tijd, zelf als ik een back up maak..mvg slawomir

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Slawomir, goedemorgen.

Hoe gaat het ondertussen met de tablet? Wij hebben ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: Hulp op Afstand | Samsung

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Slawomir
First Poster
Opties
Op mijn tablet s7plus heb ik nu android 12.ik zet " live ondertiteling"" uit.bij elk opstarten is deze functie weer aan. In android 11 was het goed.Mijn tel.s20plus heeft ook android 12 maar daar staat deze functie na het uitzetten niet  actief. Wat is er aan de hand?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Slawomir

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

0 Likes