Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

product niet ontvangen , nog steeds geen geld terug

(Onderwerp aangemaakt op: 05-09-2022 05:07 PM)
380 Weergaven
mvb1396
Journeyman
Opties

Ik heb circa 3 weken geleden de galaxy tab s8 ultra besteld onder nummer : NL220819-27715264

Na het bestellen begon ik toch te twijfelen over de grootte van het scherm. 
uiteindelijk heb ik toch de de keuze gemaakt om toch maar voor de galaxy tab s8 plus te gaan. 

Gelijk even met de klantenservice gebeld maar die konden de bestelling niet meer tegenhouden, het advies van de klantenservice was : bestel de tab s8 plus dan is deze gewoon snel binnen. en bel even als je een track en trace code van dynalogiqs krijgt omtrent de s8 ultra, op dat moment kunnen we namelijk bellen en zorgen we dat deze niet word uitgeleverd, dan komt deze autmatisch terug naar ons en krijgt u uw geld terug. 

Nou zo gezegd zo gedaan, ik ben nu een week of 2 trotse eigenaar van de tab s8 plus. 

De tab s8 ultra staat nog steeds op status "aangemeld" in de track and trace code en ik heb tot op heden nog geen bericht gehad over een retour of annulering en ook mijn geld niet terug gekregen... 

Ik heb al enkele keren contact opgenomen via whatsapp en via he tmobiele nummer maar niemand kan mij verder helpen en het enige wat ik krijg is telkens mailtjes met kortingscodes... hier heb ik natuurlijk niets aan... Het gaat om een vedrag van circa 600 euro waarvan ik niet weet of en wanneer ik dit terug ga krijgen, dit is op de dag van vandaag een boel geld natuurlijk... als ik even geduld moeten hebben heb ik daar meer dan begrip voor maar ik weet nu gewoonweg niets en niemand die ik spreek lijkt ook maar enigzins geintereseerd in het oplossen van dit probleem.. 

Tags (3)
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb de vraag ook direct uitgezet bij mijn collega's en zodra ik meer weet stuur ik je ook een berichtje!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @mvb1396, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat op 5 september de status van je order is gewijzigd en dat er een terugbetaling is aangevraagd. Het duurt ongeveer een werkdag of 5 voordat dit is verwerkt.

Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het ook graag van je! Heel veel plezier met je nieuwe Tab S8 😇

Groeten,

Martijn

mvb1396
Journeyman
Opties

Goedemorgen Martijn, 

Ik heb tot op heden nog steeds geen mail of dergelijke mogen ontvangen, maar ik zal even afwachten tot volgende week, bedankt voor jou reactie. 

MartijnK
MegaStar
Opties

Goed weekend alvast! Houd je me op de hoogte verder? 

Groeten,

Martijn

mvb1396
Journeyman
Opties

Hi Martijn, 

Jij ook een goed weekend! ja hoor ik zal volgende week de status even doorgeven :smiling-face: 

mvb1396
Journeyman
Opties

Goedemorgen Martijn., 

Helaas nog steeds geen terugbetaling en/of mail mogen ontvangen 😞 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb de vraag ook direct uitgezet bij mijn collega's en zodra ik meer weet stuur ik je ook een berichtje!

Groeten,

Martijn

mvb1396
Journeyman
Opties

het is zojuist teruggestort, bedankt!!