05-09-2022 05:07 PM - bewerkt 06-09-2022 11:03 AM
Ik heb circa 3 weken geleden de galaxy tab s8 ultra besteld onder nummer : NL220819-27715264
Na het bestellen begon ik toch te twijfelen over de grootte van het scherm.
uiteindelijk heb ik toch de de keuze gemaakt om toch maar voor de galaxy tab s8 plus te gaan.
Gelijk even met de klantenservice gebeld maar die konden de bestelling niet meer tegenhouden, het advies van de klantenservice was : bestel de tab s8 plus dan is deze gewoon snel binnen. en bel even als je een track en trace code van dynalogiqs krijgt omtrent de s8 ultra, op dat moment kunnen we namelijk bellen en zorgen we dat deze niet word uitgeleverd, dan komt deze autmatisch terug naar ons en krijgt u uw geld terug.
Nou zo gezegd zo gedaan, ik ben nu een week of 2 trotse eigenaar van de tab s8 plus.
De tab s8 ultra staat nog steeds op status "aangemeld" in de track and trace code en ik heb tot op heden nog geen bericht gehad over een retour of annulering en ook mijn geld niet terug gekregen...
Ik heb al enkele keren contact opgenomen via whatsapp en via he tmobiele nummer maar niemand kan mij verder helpen en het enige wat ik krijg is telkens mailtjes met kortingscodes... hier heb ik natuurlijk niets aan... Het gaat om een vedrag van circa 600 euro waarvan ik niet weet of en wanneer ik dit terug ga krijgen, dit is op de dag van vandaag een boel geld natuurlijk... als ik even geduld moeten hebben heb ik daar meer dan begrip voor maar ik weet nu gewoonweg niets en niemand die ik spreek lijkt ook maar enigzins geintereseerd in het oplossen van dit probleem..
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 14-09-2022 12:14 PM
Ik heb de vraag ook direct uitgezet bij mijn collega's en zodra ik meer weet stuur ik je ook een berichtje!
Groeten,
Martijn
07-09-2022 11:47 AM - bewerkt 07-09-2022 11:48 AM
Hi @mvb1396, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat op 5 september de status van je order is gewijzigd en dat er een terugbetaling is aangevraagd. Het duurt ongeveer een werkdag of 5 voordat dit is verwerkt.
Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het ook graag van je! Heel veel plezier met je nieuwe Tab S8 😇
Groeten,
Martijn
op 09-09-2022 08:32 AM
Goedemorgen Martijn,
Ik heb tot op heden nog steeds geen mail of dergelijke mogen ontvangen, maar ik zal even afwachten tot volgende week, bedankt voor jou reactie.
op 09-09-2022 08:44 AM
op 09-09-2022 08:51 AM
Hi Martijn,
Jij ook een goed weekend! ja hoor ik zal volgende week de status even doorgeven
op 13-09-2022 11:22 AM
Goedemorgen Martijn.,
Helaas nog steeds geen terugbetaling en/of mail mogen ontvangen 😞
op 14-09-2022 12:14 PM
op 14-09-2022 03:35 PM
het is zojuist teruggestort, bedankt!!