Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Facebook vreemd weergegeven

(Onderwerp aangemaakt op: 05-09-2022 02:39 PM)
1015 Weergaven
guppie
Journeyman
Opties
Op mijn tab s5e word mijn fb vreemd weergegeven.  Als ik in setting in zoomen zit te schuiven is ie 1x goed . Sluit ik hem weer en open hem dan is het weer vreemd. Nieuwsoverzicht word op de helft weergegeven en is grijs( ditin de horizontale stand vd tablet) aan de andere kant groepen. Als ik de tablet verikaal hou is dit goed. 

image

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
apollo008
Navigator
Opties

ja ik stuur er elke dag 1 via playstore review en dan vanuit facebook zelf support. zit nu al aan dag 6 zonder enige reactie...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @guppie, geodemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Sinds wanneer ervaar je dit? En is de tablet verder helemaal up-2-date? Heb je het cachegeheugen van de FaceBook-app ook al eens geleegd? 

Ga naar Instellingen > Apps > FaceBook > Opslag > Cache Legen

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
guppie
Journeyman
Opties
Ja ik heb het chage geheugen geleegd, fb opnieuw geïnstalleerd, het is nu 3 weken zo ongeveer, heb alle updates erin zitten....het is gewoon zo vreemd, ik denk dat het ergens in mijn instellingen vd tab zit maar weet niet hoe en waar. Op mijn telefoon is het goed .
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je een update geïnstalleerd van de FB-app waarna dit is ontstaan? Omdat je aangeeft dat bij Zoomen wel 1x goed is, staan er misschien toegankelijkheid opties ingeschakeld?

Wij kunnen anders ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

guppie
Journeyman
Opties
Als ik op die link klik krijg ik een verhaal dat een onbekende link schade kan geven.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat is vreemd, je wordt gewoon naar onze Samsung site gelinkt.

Groeten,

Martijn

guppie
Journeyman
Opties
Ja, maar ik heb er maar op geklikt en een afspraak gemaakt. Er zit vast iets geks in mijn instellingen. Hoop zodat het opgelost kan worden.
apollo008
Navigator
Opties

hier netzelfde met al oudere samsung tab 9.7

enkel in landscape rechts grijze hoofdpagina en links deel van groepen.

Had dit 2 maand terug ook. toen facebook ELKE dag een foutrapport doorgestuurd en dag 14 was het dan opgelost.

Maar nu dus 4 dagem terug hetzelfde...

guppie
Journeyman
Opties
Jeetje, ik heb pas 2x een foutrapport gestuurd . Nou dan mag ik nog wel even door gaan.
Ga jij nu ook weer rapporteren?
0 Likes
Oplossing
apollo008
Navigator
Opties

ja ik stuur er elke dag 1 via playstore review en dan vanuit facebook zelf support. zit nu al aan dag 6 zonder enige reactie...