Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ontgrendelen met pincode lukt niet op Galaxy Tablet A 10.1 pin is 100% juist !

(Onderwerp aangemaakt op: 05-11-2020 05:44 PM)
2714 Weergaven
katrien4
Apprentice
Opties

katrien4_0-1604511125695.png

0 Likes
9 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
AvH2
First Poster
Opties
Ik heb een Samsung Galaxy SM-T510, in september gekocht bij Coolblue. De tablet was beschermd met een pincode, 4 cijfers. Ik gebruik al jaren dezelfde pincode ook voor mijn eerdere Samsung tablet.
Gisteren reageerde de tablet plotseling op het ingeven van de pincode met de melding dat ik het na 30 seconden opnieuw moest proberen, en steeds kreeg ik daarna dezelfde melding. Het is ondenkbaar dat ik de verkeerde pin gebruikte. Ook uitschakelen of opnieuw opstarten leverde dezelfde melding op.

Na 15 keer is de tablet helemaal gereset en kon ik hem gelukkig back-uppen, maar dat is toch veel werk.

Hoe is dit mogelijk? Was mijn tablet gehackt? Moet ik bepaalde voorzorgen nemen?

Met vriendelijke groeten,

Alfred van Herk
0 Likes
katrien4
Apprentice
Opties

Heel goede en duidelijke info.
Maar bij "mijn apparaten" zie ik enkel mijn samsung smartphone staan en niet mijn recent aangekochte samsung tablet die nu geblokkeerd is...

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
dan stond die niet in je account. Je moet dan de tablet terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Alfred denk niet dat je bepaalde voorzorgen moet nemen. zorg dat je in de instellingen de mogelijkheid om via findmymobile de pincode te wissen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
lcmdolle
First Poster
Opties

ik heb sinds gisteren exakt hetzelfde probleem (ook op mijn Galaxy tablet A 10.1). 

De Samsung app 'Smart Switch' op mijn PC kan ook het tablet niet meer benaderen, want ik krijg

een boodschap, dat  het tablet geblokkeerd is en dat ik het eerst moet de-blokkeren.

Een backup maken of zelfs terug gaan naar de fabrieksinstellingen is dus niet mogelijk.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @lcmdolle,

Welkom op de Community.

Heb je al geprobeerd, zodra je het scherm om de pincode in te voeren te zien krijgt, de volume - en de powerknop ingedrukt te houden tot de tablet opnieuw opstart?

Vervolgens voer je de vertrouwde PIN in en zou het moeten werken. Ik hoor het graag! 👍

rsz-846676
katrien4
Apprentice
Opties

Bruce,
neen dat lukte niet.
Probleem na 1 week (want geen activiteit en quasi dus geen verbruik) opgelost door mijn batterij te laten leeglopen en dan her op te starten.
Heb onmiddellijk mijn vergrendeling via pin verwijderd want dit kan blijkbaar bij dit type samsung tablet voorkomen 'door technische issues' was de uitleg van samsung.
Toch bedankt voor de vriendelijke hulp !!! Groeten

0 Likes
katrien4
Apprentice
Opties

Probleem na 1 week bij mij  (want geen activiteit en quasi dus geen verbruik) opgelost door mijn batterij te laten leeglopen en dan her op te starten.
Heb onmiddellijk mijn vergrendeling via pin verwijderd want dit kan blijkbaar bij dit type samsung tablet voorkomen 'door technische issues' was de uitleg van Samsung.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Jammer, zou wel moeten werken. In principe kun je gewoon een vergrendeling gebruiken, mocht het dan onverhoopt nog eens voorkomen, dan kun je dit nog eens proberen.

rsz-846676
0 Likes