Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kiezen welke gebruiker bij opstarten tablet samsung S9FE

(Onderwerp aangemaakt op: 09-11-2023 03:53 PM)
492 Weergaven
Kurtvda
First Poster
Opties

Kiezen welke gebruiker bij opstarten tablet samsung S9FE, ik moet eerst aanloggen met de beheerder paswoord en daarna kan ik pas van account wisselen.  Niet echt handig dat er 3 gebruikersaccounten op staan.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden aangepast, kan je het beste een suggestie indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw tablet en krijgen hier dan een beter beeld van. En wellicht dat dit met een toekomstige update kan worden toegevoegd aan de tablet.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden aangepast, kan je het beste een suggestie indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw tablet en krijgen hier dan een beter beeld van. En wellicht dat dit met een toekomstige update kan worden toegevoegd aan de tablet.

Groeten,

Martijn

0 Likes
apollo008
Navigator
Opties

hallo, 

spijtig genoeg is dit iets dat nu toch al paar jaar is gemeld naar samsung toe.

Vroeger was het zo dat je na opstart ook kon kiezen welke account je wil aanloggen. Logisch toch?

Totdat samsung besloot om dit niet meer toe te laten en je eerst de admin account moet inloggen en pas dan een andere. 

Mooi totdat de tablet uit staat en de kinderen die willen gebruiken....of de tablet uitvalt door lege battery etc..

Jaren terug aan samsung al gemeld en antwoord was...werkt zoals het hoort...

Alleen op vroegere tablet moest je niet via admin

Ik hoop dat ze het alsnog terugzetten maar ik vrees ervoor daar andere dit al zoveel keer met andere tablets hebben gemeld...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @apollo008, goedemorgen.

Via onze Samsung Members-app kan je een suggestie indienen voor een optie of functie die je graag terug wilt zien op jouw device 🤓 Mijn collega's van het R&D team krijgen dan ook de informatie van jouw tablet doorgestuurd, hiermee kunnen zij  onderzoeken en nagaan of dit door ons kan worden toegevoegd. Daarnaast is het ook belangrijk om dit aan te kaarten bij Google zelf, zodat ook zij dit kunnen nakijken 😇

Hopelijk zal deze optie met een toekomstige update worden geïmplementeerd!

Groeten,

Martijn

0 Likes
apollo008
Navigator
Opties

hallo Martijn

""Hopelijk zal deze optie met een toekomstige update worden geïmplementeerd!""

Tja dit is geen nieuwe optie. Dit bestond al JAREN terug. Denk tot androiid 7 of 8.

En dan plots moest je eerst met admin account inloggen.

Het is hier sindsdien al zo dikwijls doorgegeven voor andere tabket en andere android versies en altijd was het antwoord van samsung 'dit is zoals het werkt' niettegenstaande dat je vroeger wel direct met andere account kon inloggen

Ben je al lang bezig met deze samsung community want je zou dit dan toch moeten weten dat dit al heel aansleept en met elke nieuwe tablet terugkomt....

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik ben al bijna 2 jaar werkzaam op de Community! De enige manier om software gerelateerde issues aan te kaarten is via de Members-app. Je kan dit uiteraard ook aankaarten bij Google zelf 😉

Groeten,

Martijn

0 Likes
apollo008
Navigator
Opties

ok pas 2 jaar. dan heb je alle vorige vragen van mensen die vroegere tablets en android versies hadden nooit gezien en hebt je gemist dat dit al zoveel jaren wordt gemeld maar niets wordt gedaan door samdung want...werkt zoals moet volgens hun. Alhoewel het met android 7 niet zo was dat je eerst admin moest gebruiken.

Ik wens het allerbeste alleen vrees ik dat het al zoveel jaren valse hoop is...

0 Likes