Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

harde reset

(Onderwerp aangemaakt op: 06-06-2023 08:23 PM)
870 Weergaven
bartkuijer
Journeyman
Opties

ik moest een harde reset uivoeren. Toen dat, na veel vergeefse pogingen scheen te gebeuren, verscheen op een hardgroene achtergrond

Downloading

Do not stop the target

,  verder niets, ook geen tijdsduur, alleen linksboven op het scherm een aantal piepkleine onleesbare regeltjes

Het begon plm 18.00 uur en om 22.00 uur was er nog niets anders te zien. Toen ik vanmorgen weer keek, was het tablet uit en kon ik er verder niets mee!!!

Wat nu te doen?

0 Likes
14 Antwoorden
bartkuijer
Journeyman
Opties

Wel geprobeerd,niet gelukt. Inmiddels weet ik dat het een galaxy tab 6 is.

Ik heb  nu opnieuw ook de middelste knop onder er bij ingedrukt en nu verschijnt dus weer op een hardgroene achtergrond

Downloading

Do not turn off target

Verdere info ontbreekt, dus ik moet maar raden hoe lang dit gaat duren....

0 Likes
bartkuijer
Journeyman
Opties

inmiddels bijna 3 uur geleden en er verandert niets. Hoe lang gaat dit teruggaan op de oorsponkelijke instelling nog duren?

0 Likes
bartkuijer
Journeyman
Opties

In sommige artikelen lees ik dat de door mij genoemde piepkleine regeltjes een keuzemenu zijn. Dat ga ik nu proberen

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @bartkuijer, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je intussen nog gelukt om de tablet te resetten met de tips van @Rohit en @Patrick? Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2JJ5MB2

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
bartkuijer
Journeyman
Opties

Een kennis van me, Gerhard Borger, voorzitter van de Hardenbergse Computer Club, heeft het voor mij opgelost

0 Likes