31-05-2023 11:12 AM - bewerkt 31-05-2023 11:17 AM
ik moest een harde reset uivoeren. Toen dat, na veel vergeefse pogingen scheen te gebeuren, verscheen op een hardgroene achtergrond
Downloading
Do not stop the target
, verder niets, ook geen tijdsduur, alleen linksboven op het scherm een aantal piepkleine onleesbare regeltjes
Het begon plm 18.00 uur en om 22.00 uur was er nog niets anders te zien. Toen ik vanmorgen weer keek, was het tablet uit en kon ik er verder niets mee!!!
Wat nu te doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 01-06-2023 02:12 PM
Wel geprobeerd,niet gelukt. Inmiddels weet ik dat het een galaxy tab 6 is.
Ik heb nu opnieuw ook de middelste knop onder er bij ingedrukt en nu verschijnt dus weer op een hardgroene achtergrond
Downloading
Do not turn off target
Verdere info ontbreekt, dus ik moet maar raden hoe lang dit gaat duren....
op 01-06-2023 04:22 PM
inmiddels bijna 3 uur geleden en er verandert niets. Hoe lang gaat dit teruggaan op de oorsponkelijke instelling nog duren?
op 02-06-2023 02:02 PM
In sommige artikelen lees ik dat de door mij genoemde piepkleine regeltjes een keuzemenu zijn. Dat ga ik nu proberen
op 05-06-2023 11:27 AM
Hi @bartkuijer, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je intussen nog gelukt om de tablet te resetten met de tips van @Rohit en @Patrick? Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2JJ5MB2
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 06-06-2023 08:23 PM
Een kennis van me, Gerhard Borger, voorzitter van de Hardenbergse Computer Club, heeft het voor mij opgelost