Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Dynalogic

(Onderwerp aangemaakt op: 27-02-2022 08:31 PM)
186 Weergaven
Spectre103
Journeyman
Opties

Ik heb gelezen dat Dynalogic niet goed is.. ik snap niet waarom Samsung met hun samen werkt. Ik zou de Samsung galaxy s8 ultra vandaag krijgen, natuurlijk niet gekregen. Moest ik een nieuwe bezorgafspraak maken maar ik weet 10000% zeker dat die ook niet komt op die dag... Volgende keer geen sms berichten sturen dat mijn product de volgende dag wordt geleverd als dat niet waar is...

18 Antwoorden
Spectre103
Journeyman
Opties

No cap G

0 Likes
Spectre103
Journeyman
Opties

Ja geprobeerd te bellen maar nope elke keer als ik probeer te bellen wordt er opgehangen dus daar heb ik ook niks aan

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Spectre103 

'No cap G'

Graag je berichten in normaal Nederlands posten zodat iedereen het begrijpt🤷‍

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Spectre103
Journeyman
Opties

Nou leuke update blijkbaar ontbraken goederen... Terwel de tablet het enige item was nou we gaan zien of die morgen komt (ik denk het niet) :).

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Spectre103, goedemiddag. 

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Het is natuurlijk niet fijn als de levering van je aankoop niet helemaal volgens plan verloopt. Met ordernummer wat je hierboven hebt vermeld kan ik helaas geen zoekopdracht starten. Het ordernummer wat ik nodig heb, om je gegevens erbij te zoeken, start met BE of NL. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
CC_
First Poster
Opties
Telefoon netjes opgehaald ter reparatie. Afpraak hiervoor kon online gemaakt worden. Op de dag van ophalen kreeg ik per SMS de precieze tijd door.
Nu hopen dat de reparatie ook naar tevredenheid is
0 Likes
Members_tMmEDKG
Student
Opties

@journeyman heeft gewoon gelijk. De reviews zijn echt super slecht. En niet alleen van Samung leveringen, ook van andere bedrijven die ze gebruiken.

0 Likes
Members_tMmEDKG
Student
Opties

@Patrick Met alle respect maar je uitspraak klopt niet. Een koper sluit een koopovereenkomst met de verkoper. Niet met de koeriersdienst die door de verkoper wordt gebruikt. Samsung is dus gewoon verantwoordelijk.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_tMmEDKG, goedemiddag.

Gelukkig gaat er zo veel meer goed dan fout, echter lees je natuurlijk alleen de dingen die niet goed gaan 😉 Wij zijn verder uitermate tevreden over onze samenwerking met onze transportpartner 💙

Mochten we je ergens mee kunnen helpen dan horen we dat ook graag van je!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes