Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Przejdź do rozwiązania ROZWIĄZANE

Problem z trapezem the Freestyle

(Temat utworzony: 03-08-2023 03:16 PM)
3602 Wyświetlenia
Bedni
Apprentice
Opcje

Cześć. Po uruchomieniu rzutnika np na sufit nie koryguje automatycznie trapezu. Ma często problem z wyostrzaniem obrazu. Jakie macie sposoby na rozwiązanie tego problemu? 

30 Odpowiedzi
vdsl2
Samsung Members Star ★★
Opcje

@Bedni  Jedyny sposób to zgłosić problem do firmy Samsung.

Kontakt z nami
https://www.samsung.com/pl/support/contact/

Bedni
Apprentice
Opcje

A czy mogę coś spróbować zrobić sam? Czy mogę prosić jakieś wskazówki? Czy mógłbym prosić o numer telefonu do centrum wsparcia dla numerów komórkowych? Nie mam możliwości dzwonić na Numery 800...

0 Like
vdsl2
Samsung Members Star ★★
Opcje

@Bedni Nie znam się na projektorach więc nie pomogę. W karcie gwarancyjnej znajduje się numer telefonu 22 607 93 33 na infolinię Samsung.

Hera81
Journeyman
Opcje
Próbowałeś manualnie ustawić ekran i wyostrzyć?
0 Like
Zbigolek
Samsung Members Star ★
Opcje
Jedyna podpowiedź jaką znalazłem to:
Jeżeli masz problemy z projektorem Samsung zawsze najpierw zweryfikuj, czy dostępne są aktualizacje oprogramowania, gdyż mogą one zawierać rozwiązanie danego problemu.
https://www.samsung.com/pl/support/tv-audio-video/jak-rozwiazywac-problemy-podczas-uzywania-projekto...
Jeżeli to nie pomoże, to pozostaje zgłosić się do wsparcia technicznego, co zresztą zasugerował @vdsl2

PrzemoOo86
Student
Opcje
Hej. I jak udało się coś zdziałać z tym trapezem? Mam ten sam problem 🤨
0 Like
Rozwiązanie
Bedni
Apprentice
Opcje