16-04-2019 10:48 PM — edytowano 16-04-2019 10:53 PM
Witam. Od wczoraj jestem posiadaczką pralki WW80M741NOA, QuickDrive™ ale mam pewne wątpliwości co do jej prawidlowego działania. Miała być cicha a buczy a przy wirowaniu cała wibruje. Jest wypoziomowana i skalibrowana. Dwa w instrukcji jest napisane ze mozna wylaczyc dzwiek włączania i wyłączania pralki a niestety wyłączając dźwięk tylko wyłącza się melodyjka na koniec prania. Czy wyżej wymienione problemy są normalnym działanie pralki czy z moim egzemplarzem jest coś nie tak i muszę wezwać serwis?
17-04-2019 12:23 PM
@Viki w taki sposób jak moja ? : https://www.youtube.com/watch?v=RXksZe_SaVk
Co do buczenia to po lekturze forum, prawdopodobnie silniczek od EcoBubble - nie znam się ale wypowiem się Z tym nie mialem problemu.
Z wirowaniem jest kilka opcji ( zakladam że to przy obrotach powyzej 1000 ? ) :
1) Infolinia powie Ci, że to prawidlowa praca pralki, a Twoje pranie jest źle rozlożone w bębnie
2) W zależności od serwisanta dowiesz się ,że to prawidlowa praca, lub wymieni Ci bęben / amortyzację bębna.
3) Wymienią Ci pralkę na nową.
Możesz spróbować puścić z pustym bębnem - ustaw 'plukanie i wirowanie' - kliknij kilka razy w plukanie zeby sie wylaczylo - powinno wskoczyc samo wirowanie 15 minut. Jak wtedy będize stukać to coś na pewno jest nie tak, zresztą z praniem też nie powinno stukać to sprzęt za kilka tysiaków ;/
Ja dziś czekam na dostawę nowej i odbiór starej - zobaczymy co będzie.
17-04-2019 12:32 PM
Pralka ma dzień więc szkoda byloby już coś w niej grzebac
17-04-2019 12:46 PM
@Viki to dzwoń na infolinię i zamawiaj - tylko jednego się już nauczylem - bądź pewna siebie i tego że pralka tak nie powinna pracować Bo bedą Cię próbowali przegadać:)
Albo druga opcja - do sklepu i rękojmia , żadanie wymiany - chyba że kupilaś przez neta to masz 14 dni na zwrot na koszt sklepu.
17-04-2019 12:53 PM
Cześć @Viki ,