Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pralka WW80M741NOA/EO problemy

(Temat utworzony: 16-04-2019 10:48 PM)
1308 Wyświetlenia
Viki
Helping Hand
Opcje

Witam. Od wczoraj jestem posiadaczką pralki WW80M741NOA, QuickDrive™ ale mam pewne wątpliwości co do jej prawidlowego działania. Miała być cicha a buczy a przy wirowaniu cała wibruje. Jest wypoziomowana i skalibrowana. Dwa w instrukcji jest napisane ze mozna wylaczyc dzwiek włączania i wyłączania pralki a niestety wyłączając dźwięk tylko wyłącza się melodyjka na koniec prania. Czy wyżej wymienione problemy są normalnym działanie pralki czy z moim egzemplarzem jest coś nie tak i muszę wezwać serwis? 

0 Like
7 Odpowiedzi
paniczklos
Pioneer
Opcje

@Viki w taki sposób jak moja ? : https://www.youtube.com/watch?v=RXksZe_SaVk

Co do buczenia to po lekturze forum, prawdopodobnie silniczek od EcoBubble - nie znam się ale wypowiem się :smiling-face: Z tym nie mialem problemu.

Z wirowaniem jest kilka opcji ( zakladam że to przy obrotach powyzej 1000 ? ) :

1) Infolinia powie Ci, że to prawidlowa praca pralki, a Twoje pranie jest źle rozlożone w bębnie

2) W zależności od serwisanta dowiesz się ,że to prawidlowa praca, lub wymieni Ci bęben / amortyzację bębna.

3) Wymienią Ci pralkę na nową.

Możesz spróbować puścić z pustym bębnem - ustaw 'plukanie i wirowanie' - kliknij kilka razy w plukanie zeby sie wylaczylo - powinno wskoczyc samo wirowanie 15 minut. Jak wtedy będize stukać to coś na pewno jest nie tak, zresztą z praniem też nie powinno stukać to sprzęt za kilka tysiaków ;/

Ja dziś czekam na dostawę nowej i odbiór starej - zobaczymy co będzie.

0 Like
Viki
Helping Hand
Opcje

Pralka ma dzień więc szkoda byloby już coś w niej grzebac :smiling-face:

0 Like
paniczklos
Pioneer
Opcje