Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Waar blijft mijn pre-order bestelling van de S22? - Duurt te lang

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2022 11:13 AM)
391 Weergaven
Members_9ybViYB
First Poster
Opties

Ik heb bij de release gelijk een samsung s22+ gepre-orderd. heb netjes een mail ontvangen. nu zie ik bij mijn order niks staan en als ik de ordernummer toevoeg herkend hij deze niet. het volledige bedrag is wel al afgeschreven. kan ik mijn telefoon gewoon verwachten?

alvast bedankt

0 Likes
758 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Post even jullie ordernummers.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_Y1MuLqr
Navigator
Opties

.

0 Likes
Dina18
Pioneer
Opties
Nee nog steeds niet... het is echt zo belachelijk.. Maar fijn dat jij je telefoon inmiddels hebt ontvangen!
0 Likes
Dina18
Pioneer
Opties
Ik heb al diverse mails gestuurd met de vraag om duidelijkheid. Maar als ze op de 1e niet reageren omdat ze te druk zijn, zullen ze ook op de andere die ik stuur, niet reageren. Het is echt om moedeloos van te worden. Toen ik een bevestigende reactie kreeg op 1 maart inzake de omruiling, dacht ik dat het einde in zicht was, maar helaas... snap ook niet waarom ik bijna 3 maanden moet wachten op een vervangend toestel terwijl ik van andere mensen lees dat die na 2 weken alweer een nieuwe hadden ontvangen (en die dan "pas" in februari hun toestel hebben opgestuurd). Ik al eind december!!!! Kan echt niet.
0 Likes
Dina18
Pioneer
Opties
Heel bijzonder inderdaad! Hoor inderdaad ook dat mensen die korter wachten, wel al een telefoon hebben ontvangen. Vreemde manier van bestellingen leveren als je het mij vraagt...
0 Likes
Members_Gxjiqew
Journeyman
Opties

@MartijnK bedankt voor je bericht, als ik het goed lees in je bericht staat hij wel klaar voor klaar maken verzenden?

Ik wacht de terugkoppeling van je af.

Mvgr

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Zodra jouw bestelling is klaargemaakt voor de verzending sturen we je ook een berichtje met een Track 'n Trace. We verwachten dat deze eind van de week of begin volgende week verstuurd gaan worden.

Houd je e-mail dan ook goed in de gaten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_Gxjiqew
Journeyman
Opties

Dit vind ik weer een antwoord wat ontwijkt op mijn vraag maar goed, ik zal mijn mail in de gaten houden wat ik eigenlijk al dagelijks doe en meerdere keren op de dag....

MartijnK
MegaStar
Opties

Ik had graag een duidelijker antwoord gegeven en direct Ja gezegd 😇 Je krijgt overigens ook een SMS wanneer de zending gereed is gemaakt. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_Gxjiqew
Journeyman
Opties

👍