Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Waar blijft mijn pre-order bestelling van de S22? - Duurt te lang

(Onderwerp aangemaakt op: 14-03-2022 05:22 PM)
382 Weergaven
Members_9ybViYB
First Poster
Opties

Ik heb bij de release gelijk een samsung s22+ gepre-orderd. heb netjes een mail ontvangen. nu zie ik bij mijn order niks staan en als ik de ordernummer toevoeg herkend hij deze niet. het volledige bedrag is wel al afgeschreven. kan ik mijn telefoon gewoon verwachten?

alvast bedankt

0 Likes
758 Antwoorden
Members_Y1MuLqr
Navigator
Opties

Zo ver ik op forums heb gezien, zijn er al een paar mensen die een speciale Samsung kleur hebben besteld de eerste dagen van de pre-order (9, 10, 11 februari) en hem sinds vorige week binnen hebben.

Dat is een kleine twee weken eerder dan jou, en hadden als een van de eerste besteld. Dus ik zou denken op z'n vroegst volgende week voor jou op basis van deze ervaringen, maar let wel dat er ook nog mensen zijn die een speciale kleur hebben besteld voor jou en ook nog steeds aan het wachten zijn.

Ik denk ook dat het een kwestie van geluk hebben is. Het model telefoon wat ik heb besteld zijn de standaard kleuren zo ver ik weet nog niet eens uitgeleverd in Nederland, terwijl mensen die een speciale kleur hiervan hebben besteld al wel sinds vorige week gelukkige eigenaar zijn.

Qua ServiceDesk... aan hun antwoorden heb je vrijwel niets. Je moet net geluk hebben dat je er één spreekt die betere research doet en verder intern navraagt, maar ook daarmee ben je niet veel verder dan geduldig afwachten.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Benjamindecock, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! En wat gaaf om te lezen dat je voor de S22 Ultra hebt gekozen!

Wat is je ordernummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Dina18
Pioneer
Opties
Het gaat niet om een pre-order, maar om een telefoon die op 6 januari onherstelbaar is verklaard. 20 januari het eerste voorstel ontvangen, was de telefoon opeens niet leverbaar, 23 februari het nieuwe voorstel ontvangen. Kreeg te horen dat ze zouden laten weten zodra de order geplaatst was. Heb tot op heden nog niks gehoord. Vind dit echt belachelijk lang duren allemaal en je krijgt steeds dezelfde reacties: drukker dan normaal, erg vervelend, nog even geduld. En lees in diverse berichten dat mensen die minder lang wachten, wel al de telefoon in bezit hebben. Erg bijzonder.... elke keer als ik het referentienummer benoem, verdwijnt het bericht (heb ook al met streepjes tussen de getallen geprobeerd).
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi Dina18, goedemiddag.

Het duurt inderdaad wel erg lang. Mijn collega's van de omruilafdeling zijn enkel via de e-mail te bereiken en wil je meer weten over de status van jouw omruiling, stuur dan mijn collega's een e-mail. Vanwege de drukte kan het wel iets langer duren voordat je hier een reactie op krijgt. Ik zal hen van mijn kant ook een mail sturen om dit zo snel mogelijk op te pakken.

Onze excuses voor het ongemak.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Teixeira
Explorer
Opties

Dit is precies mijn verhaal, het lijkt me dat we hetzelfde personen zijn.

Op hetzelfde dag en tijd heb ik ook mijn toestel bestelde en tot vandaag niets! 

Teixeira
Explorer
Opties

Mijn werd er beloofd om deze week mijn telefoon te verwachten. Anders gan ik deze annuleren. Ben beetje klaar mee. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_Gxjiqew, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat deze nog niet is klaargemaakt voor verzending. Wel zie ik staan dat de voorraad hiervan afgelopen week is aangevuld en dat de zending klaar worden gemaakt voor verzending en verwacht dat deze ook snel jouw kant op komt.

Ik zal mijn collega's van de webshop vragen of er nog andere bijzonderheden zijn en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Onze excuses voor de vertraging en het ongemak!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_bmAfAS1
Journeyman
Opties

NL220209-66879273

0 Likes
jacqkl
Journeyman
Opties

Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Green op 20-02 besteld bij KPN. Enig idee wanneer KPN weer een batch gaat ontvangen? En gaan jullie de einddatum van de Earbuds actie nog verlengen? We kunnen nu natuurlijk nog niets aanvragen. 

0 Likes
Maarten20220309
Explorer
Opties

Ik wacht ook op een in op 10 februari bestelde S22 Ultra Phantom Black 1TB waarvan destijds de status "wordt geleverd op 25 februaru" was, dit gold niet voor alle uitvoeringen dus ik vindt het erg vreemd dat er een tekort is, ze hadden van te voren al kunnen aangeven dat er een tekort zou zijn. 

Ik ben benieuwd of deze week de levering door gaat, ik heb begrepen dat er vorige week een aantal binnengekomen zijn die nog verzonden moeten worden. Las ook al dat er volgende week pas Phantom Black S22 Ultra's binnen komen. Dus ik vindt het zeer onduidelijk. Had achteraf beter een 512GB kunnen kopen, die lijkt bij bepaalde webshops direct leverbaar te zijn.

0 Likes