Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ordernummer niet beschikbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 24-02-2022 07:39 PM)
1411 Weergaven
Brittcharlotte
First Poster
Opties

Ik heb vandaag de samsung s22 ultra bestelt. ik heb hiervan een  orderbevestiging ontvangen,  maar nu kan ik nergens mijn ordernummer vinden. Als ik op mijn samsung account kijk staat er dat ik geen bestelling heb gedaan. Nu ben ik benieuwd of ik ergens mijn order terug kan vinden om te kijken of het gelukt is

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Brittcharlotte, goedemiddag. 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Heb je de orderbevestiging al gezien? Stuur mij anders een privé berichtje met je e-mailadres, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
24 Antwoorden
Demo_
Apprentice
Opties
Ik heb 10-2 een pre order geplaatst voor de S22ultra 512GB. Maar mijn order is niet onder mijn account te vinden, en het order nummer wordt niet herkend... Inmiddels is wél de clear-view case binnen die volgende week pas verzonden zou worden. Wat gaat er mis? Waar kan ik mijn order status vinden?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Post het ordernummer even. Heeft het clearview hoesje hetzelfde ordernummer of was dat een andere order?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Demo_
Apprentice
Opties
NL220210-67975260

Alles in 1 order
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het hoesje wel binnen is dan zou het gewoon in orde moeten zijn. Veel mensen kregen hem vrijdag al binnen maar door de storm zat er een vertraging in natuurlijk. Ik gok dat je het toestel maandag of dinsdag wel binnen hebt. Als je het maandag aan het einde van de dag nog niet binnen hebt post dat even hier dan, dan kan onze community manager wel even voor je in het systeem kijken naar de status. Helaas is hij het weekend niet aanwezig hier.

Als je echt niet kan / wil wachten dan kun je morgen de klantenservice bellen.

Telefoon

Lokaal tarief
088-9090100

Openingstijden:
Elke dag bereikbaar van 8:00 – 24:00,
ook in het weekend.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Demo_
Apprentice
Opties
Dank je wel.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Demo_, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat de cover al is verzonden 😉 Zodra ook je telefoon klaar is voor verzending sturen we je hier een bericht over met een link om de zending te kunnen volgen. Omdat het om een exclusieve kleur gaat duurt het wel wat langer voordat deze gereed is 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
xxxams420
Apprentice
Opties

hi. yesterday  I ordered s22 ultra . I receive email with order number . i try to check info about my order . unfortunately samsung says that i don't heve any order made 😣

Edit: regarding your privacy I've removed your personal information

order nr- NL220223-76114418

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi Brittcharlotte,

Uitloggen van de Samsung website, dan in de mail van Samsung op Mijn Account klikken en op de betreffende pagina die geopend wordt klikken rechtsbovenin op Volg je Bestelling zoals in de bijgevoegde screenshot.

Je ordernummer ingeven en je e-mail adres, dan zou je de status moeten kunnen zien
. Screenshot_20220216-152110_Samsung Internet_1316_1645021270.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro