Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Vertraging bij levering van bestelling SAMSUNG OLED TV

(Topic created on: 17-12-2024 09:03 AM)
174 Views
Am_E
Explorer
Options

Ik heb dit bericht opnieuw geplaatst omdat het om een ​​onbekende reden is verwijderd. Ik heb hulp nodig!

Ik schrijf u om mijn teleurstelling te uiten en om opheldering te vragen over mijn recente aankoop.

Op 28 november heb ik een Samsung OLED TV  besteld (Bestelnummer: <op aanvraag beschikbaar>) via de Samsung Webshop. Op de website werd duidelijk vermeld dat bestellingen die vóór 20:00 uur worden geplaatst, de volgende werkdag worden geleverd. Toch ontving ik een bericht dat er een probleem was en dat mijn TV niet op 29 november zoals gepland kon worden geleverd.

Ondanks dat ik een week heb gewacht en meerdere keren contact heb opgenomen met de klantenservice, heb ik geen updates of duidelijke informatie over mijn bestelling ontvangen. Tijdens een telefoongesprek verzekerde een medewerker mij dat de TV uiterlijk op 11 december zou worden geleverd. Helaas is 11 december inmiddels verstreken en heb ik het product nog steeds niet ontvangen.

Na uitgebreide gesprekken met de klantenservice is er eindelijk een ticket aangemaakt (Ticketnummer: <op aanvraag beschikbaar>). Op 12 december kreeg ik per e-mail te horen dat de TV niet op voorraad is. Dit is zeer teleurstellend en onacceptabel, vooral omdat de Samsung Webshop op het moment van mijn bestelling aangaf dat het product beschikbaar was en de volgende dag geleverd zou worden. Tot mijn frustratie zie ik bovendien dat hetzelfde model momenteel nog steeds op uw website te koop wordt aangeboden, wat vragen oproept over de transparantie van deze situatie.

De gebrekkige communicatie en het gebrek aan ondersteuning van de klantenservice hebben mij het gevoel gegeven dat ik misleid ben. Ik word keer op keer gevraagd om te wachten, maar er wordt geen duidelijke oplossing geboden. Deze ervaring is ver onder het niveau dat ik van een bedrijf als Samsung mag verwachten.

Ik verzoek u vriendelijk om een definitief antwoord: wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Ik ga ervan uit dat Samsung waarde hecht aan zijn klanten en dat u deze zaak met urgentie zult behandelen.

#SAMSUNG #OLED #TV #Delivery

65" OLED 4K Smart TV S95D (2024)

0 Likes
2 REPLIES 2
Am_E
Explorer
Options

Ik wil een update geven over mijn ervaring.

Na meer dan twee weken wachten en meerdere keren contact te hebben opgenomen met de klantenservice van Samsung voor een update over de bezorgdatum van mijn bestelling, ontving ik vanochtend (17 december) een onverwachte e-mail. Samsung liet me weten dat ze mijn "geretourneerde product" hebben ontvangen en dat ze een terugbetaling zullen uitvoeren—maar ik heb mijn bestelling nooit ontvangen!

Dit is zeer teleurstellend en onacceptabel. Ik heb een Samsung TV besteld, vertrouwde op het platform van Samsung, maar het product is nooit geleverd. Nu beweren ze dat het product is geretourneerd en dat ik mijn geld terugkrijg, wat nergens op slaat.

Ondanks herhaaldelijk contact met Samsung voor een duidelijke uitleg, kreeg ik geen enkel bevredigend antwoord—alleen de instructie om te "wachten," wat nergens toe leidt. Ik wil geen terugbetaling voor een bestelling die ik nooit heb ontvangen. Ik wil dat de TV die ik heb gekocht onmiddellijk geleverd wordt.

Deze hele situatie voelt oneerlijk en ontzettend frustrerend.

0 Likes
AntS
Moderator
Moderator
Options

Hi @Am_E ,

You've posted in the English language UK and Ireland Samsung Community here -- and we only have access to UK & Ireland systems so we wouldn't be be able to help you out with this one. Your other post wasn't removed: we just moved it to the Netherlands Community here: https://eu.community.samsung.com/t5/samsung-shop/urgent-vertraging-bij-levering-van-bestelling-samsu... 

Hope that you get the delivery issue sorted!